No mistä ap tietää, ettei äiti juuri ollut pitänyt vauvaa sylissä, syöttänyt, halinut yms. ja vauva alkoi huutamaan/jatkoi huutoaan ja äiti yritti nukuttaa vaunussa häntä.
Ihmeellistä jeesustelua (vaikken ikinä sitä sanaa käytäkkään uskonnollisen vakaumukseni takia, en nyt parempaakaan sanaa keksi) tämmöiset kirjoitukset!
Itsekkin olen kauppoihin lähtiessäni meikannut ja "huoliteltu" ja kyllä, lapseni ovat joskus huutaa rääkyneet kaupoilla ollessa.
HUIH.
Luulisi nyt aikuisten ihmisten ja varsinkin äitien tietävän, että vauvat vaan huutaa joskus, ei aina hyssytykset yms. auta ja äitikin haluaa välillä kävellä ja yrittää hiljentää vaunuttelulla pikkuinen nukkumaan tms.
Jos nyt jotain täytyis taivastella, mun mielestä on julmempaa, että niitä isompia lapsia kävelytetään kaupoista toiseen ja he kiukuttelevat vanhemmilleen (ihan aiheesta varmasti: on kuuma, nälkä tai väsyttää tai kaikkia yhtäaikaa) ja itkevät ja silti pitää olla shoppailemassa vanhempien kanssa.
Meillä käydään ostoksilla joskus lasten kanssa, niinkuin kaikki "huonot" äidit ja kyllä meidän lapset hyvin pärjää, kun muistaa syöttää, juottaa ja lepuuttaa heitä tasasin väliajoin.
:heart: :heart: :heart:
Ja hyvä ihme, jos ei ihmisellä muita murheita elämässä ole, kuin ap:n kirjoituksesta kävi ilmi, niin on kyllä todella surullista. :headwall: :/
En sillä, etteikö mua äitinä aina tekis vauvojen itku pahaa, tulis mieleen, että ota se vauva jos syliin, kun se itkee siinä... Mutta ikinä ei tiedä sitä tilannetta mikä on, niin...