tiedätkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kampaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kampaaja

Vieras
Onko täällä paikalla vanhainkodissa tai palvelutalossa työskenteleviä? Kyselisin että miten näissä paikoissa hoituu asukkaiden hiusten leikkaus ja kampaukset? Kuka nämä tekee,kuinka usein ?

Mietin tässä uutta aluevaltausta.....

aikaisemmin on ainakin ollut ilmoitustaululla "kotikäyntejä" tekevän kampaajan numero. Joskus samalle päivälle varataan useampi leikkauksen haluava. jotkut vanhukset käyttävät myös vakituisia kampaajiaan jotka vuosien asiakassuhteiden jälkeen tekevät myös käyntejä. Ota yhteyttä paikkojen johtajiin..

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Onko täällä paikalla vanhainkodissa tai palvelutalossa työskenteleviä? Kyselisin että miten näissä paikoissa hoituu asukkaiden hiusten leikkaus ja kampaukset? Kuka nämä tekee,kuinka usein ?

ilmeisesti haluaisit itse ruveta leikkaamaan?vai käsitinko nyt ihan väärin? luulen että joudut tekemään kuitenkin ilmaiset leikkaukset kun olet jo henkilökuntaa, kotikäyntejä tekeville kampaajille sitten ne vasta maksavat, en tiedä sitten jos hankkisit jonkinlaisen työluvan että tulisit sitten työajan ulkopuolella leikkaamaan vanhusten hiuksia, mutta työaikana tuskin moinen onnistuu, ainakaan et voi silloin rahastaa asiakkaitasi.

Meillä kerätään lista leikkausta haluavista potilaista ja kun on useampi nimi, tilataan paikalle se kylän partureista, joka ehtii. Ei siis ole sama joka kerta. Myös omaiset käyttää ihmisiä parturissa/kampaajalla. Ja tää siis tk:n pitkäaikaispotilailla =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:

ilmeisesti haluaisit itse ruveta leikkaamaan?vai käsitinko nyt ihan väärin? luulen että joudut tekemään kuitenkin ilmaiset leikkaukset kun olet jo henkilökuntaa, kotikäyntejä tekeville kampaajille sitten ne vasta maksavat, en tiedä sitten jos hankkisit jonkinlaisen työluvan että tulisit sitten työajan ulkopuolella leikkaamaan vanhusten hiuksia, mutta työaikana tuskin moinen onnistuu, ainakaan et voi silloin rahastaa asiakkaitasi.

Minusta ap ei ollut henkilökuntaa, vaan kampaaja...

meillä myös kerätään lista kuka haluaa hiuksensa leikattavan ja sitten tilataan kampaaja osastolle. Asiakkaat maksavat kampaajan itse. Omaisilta kysytään keneltä saa leikata jos asiakas itse siinä kunnossa ettei osaa rahoistaan sanoa.

Yhteistyössä