Naisille - Yrittävätkö tuntemattomat iskeä teitä usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse varattuna miehenä olisin valmis heti jos ehdotuksia tulisi hiemankin makuiseltani naiselta (joita ovat suunnilleen kaikki normaalit naiset väliltä 16-50v). Epähygieenisyys ja pahanhajuinen hengitys tosin karkoittavat aika pian, jos ei aivan kamala puute ole. Vaan saa tehdä tavaran eteen paljon, vaikka olen siisti, normaali, pitkä, ylinormiaseinen jne. Samalla monet tupakoivat, hengitykseltään haisevat ja liikaa juovat rentut saavat naista kuin siimaa.
Itselläni on vielä se vaatimus, että saan paljaalla. Haluan antaa paljaalle sisäfileelle ilman kelmuja.

Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:
Mua yritti viikonloppuna joku italiaano pussailla mutta pistin käteni suun eteen ja tuumasin et "muahan et pussaa" :laugh: Tuumas mun kaverille et pihi akka :D

hahah en olis kans antanu pussat :laugh:

Se oli kyllä ihan söpö... Kaveri sitä sit pussailikin vaikka hänkin jonkinmoisessa suhteessa... :D

huh, ja hauskaa oli? :)

Nooh... Olihan se koomista katteltavaa... Muuten se baari sinäänsä oli kyllä ihan hanurista, ei tartte uusiks mennä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja renni:
Olen huomannut että hieman tavallisemman näköisille, hieman rähjäisille ja pullukoille naisille noita ehdotuksia tulee huomattavasti enemmän kuin kauniille ja hoikille hyvin pukeutuneille naisille.
Tavisjampat ei uskalla lähestyä itseään korkeammalla kastilla olevia naisia, sen sijaan rumemmille uskaltaa ehdottaa, koska ukot ajattelee että itsehän se menettää jos ei natsaa. Ja onhan totta että tavallisen näköiselle naiselle lirkutus menee paremmin perille, kun vientiä ei ole kummemmin. Pieni päiväkahvipano on yleellisyyttä. Kauniit naiset taas saavat potkia rumempia sivuun ja saavat ehdotuksia alfauroksilta joista voi valita ne miellyttävimmät.

Eikö tuo nyt ole vähän ristiriitaista? :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Olen huomannut että hieman tavallisemman näköisille, hieman rähjäisille ja pullukoille naisille noita ehdotuksia tulee huomattavasti enemmän kuin kauniille ja hoikille hyvin pukeutuneille naisille.
Tavisjampat ei uskalla lähestyä itseään korkeammalla kastilla olevia naisia, sen sijaan rumemmille uskaltaa ehdottaa, koska ukot ajattelee että itsehän se menettää jos ei natsaa. Ja onhan totta että tavallisen näköiselle naiselle lirkutus menee paremmin perille, kun vientiä ei ole kummemmin. Pieni päiväkahvipano on yleellisyyttä. Kauniit naiset taas saavat potkia rumempia sivuun ja saavat ehdotuksia alfauroksilta joista voi valita ne miellyttävimmät.

Aivan ;D

:laugh: :laugh: hävisit!

Niin tuo on kyllä jännä, kun jotkut saavat reippaasti enemmän huomiota, kun toiset, että mitkä asiat ne vaikuttaa... Jotenkin ajattelisin, että jos on sellainen selkeästi hyvännäköinen niin silloin tietysti, mutta muut syyt... Usein isot rinnat omaava nainen saa huomiota, samoin jos omalla käytöksellään viestittää jotain (tämä merkkaa yllättävän paljon, jos ottaa selvää katsekontaktia yms.)Mitäs muita näitä on?

Mitä muuten varatut sanotte jos esim. baarissa tullaan juttelemaan?Jos joku tulee kysymään vaikka, että mitä kuuluu, niin eihän siihen voi vaan heti paukauttaa, ett olen varattu. Antaisi vähän itseriittoisen kuvan.Mutta missä vaiheessa siis tuotte ilmi, että olette varattuja?

1. Ulkonäkö, hyvännäköinen, seksikäs, tavallinen, ruma jne.
-Olen nuori, parikymppinen blondi. Ihan perusnätti.
2. Hoikka, lihava tai jotain muuta.
-Hoikka.
3. Olitteko parisuhteessa ja onko lapsia
Parisuhteessa, ei lapsia.

Ei mulle kyllä mitään ketään koskaan missään ehdottele jos kaupungilla kävelen. Tosin mä olen niin ujo etten edes katso ihmisiin päin. Toisinsanoen olen aika sisäänpäinkääntynyt vieraan silmin. Jos baariin menen (käyn kerran vuodessa) niin aina joku vähän yrittää iskeä ja jotkut sitten kehuu maasta taivaaseen tuhannen tuiterissa mutta eikös niin käy kaikille naisille baarissa, ulkonäöstä viis :D

:D Mua kyseltiin tossa "ajelulle" ja tanssitettiin ihan urakalla. Jätin kertomatta sille että odotan kymmenettä ja olen naimisissa :kieh: Silloin ei vielä maha pahemmin paistanut. Ja mies oli ainakin kymmenen vuotta mua nuorempi. Oma mies katteli pöydässä ja nauro :whistle: Sano että oli pokassa pitelemistä ja arveli että oottakoon kunhan poika kuulee että ketä se on ollut iskemässä.
Oli ihan kivaa katella pojan yritystä mutta hilppasin sitten kuitenkin hihitellen oman mieheni kanssa kotiin. Sille nuorukaiselle ilmotin kohteliaasti että lähden kotiin...ois se tullut saatille...mutta sanoin ettei nyt ihan näin äkkiä kuitenkaan saatille oteta. Se pyyteli numeroakin mutta tyyty sitten siihen kun sanoin et nähdään taas ens jaksossa. Oma
Mies sano että hyvä akka hänellä ainakin on kun muutkin ois halukkaita sitä viemään. B)

Ei siinä mitään, kohtelias ja ihan kivannäkönen nuori mies se oli, ja toivon että näen hänet vielä jonkun kivan naisen rinnalla. =)

Ei niinkään. Ehdotuksia kaduilla satelee taviseukoille enemmän, koska tavismies (joita on suurin osa) uskaltaa lähestyä oman tasoisia tai mielestään alempaa tasoa olevia naisia, ainkin pullukoita. Sen sijaan kaunokaiset ovat saaneet iskuyrityksiä tarpeeksi todella tasokkailta alfamiehiltä koko ikänsä kokonaisuudessaan (ei tosin kaduilla, koska alfauroita on miehistä vain pieni osa), ja kun joku rumis uskaltaa yrittää, saavat nenilleen pian. Tämän jälkeen näiden iskuritavisten yritykset paremman lihan perään vähenevät entisestään, ja tyytyvät niihin rumempiin ja lihavampiin, jotka ovat yleensä onnesta soikeina kun joku edes huomioi. Irtoaa pesääkin toisella tapaa.

Ja tässä tarkoitetaan iskuyrityksiä selvin päin ollessa kaduilla ja turuilla, ei baareissa ym. joista nyt tietenkin jokainen nainen saa satavarmasti huomiota. Täytyy olla transseksuaali tai pahasti vammainen, ellei nainen halutessa pääse hässimään valomerkin jälkeen. Puutteessa olevia ukkoja on tällöin vaikka kuinka paljon liikenteessä, ja hyysivät vaikka puunrakoon panetustaan. Baari-iltojen saannista siis ei kannata rintaa röyhistellä, jokainen tavaran omistava kanssasisar saa takuulla myös halutessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei niinkään. Ehdotuksia kaduilla satelee taviseukoille enemmän, koska tavismies (joita on suurin osa) uskaltaa lähestyä oman tasoisia tai mielestään alempaa tasoa olevia naisia, ainkin pullukoita. Sen sijaan kaunokaiset ovat saaneet iskuyrityksiä tarpeeksi todella tasokkailta alfamiehiltä koko ikänsä kokonaisuudessaan (ei tosin kaduilla, koska alfauroita on miehistä vain pieni osa), ja kun joku rumis uskaltaa yrittää, saavat nenilleen pian. Tämän jälkeen näiden iskuritavisten yritykset paremman lihan perään vähenevät entisestään, ja tyytyvät niihin rumempiin ja lihavampiin, jotka ovat yleensä onnesta soikeina kun joku edes huomioi. Irtoaa pesääkin toisella tapaa.

Ja tässä tarkoitetaan iskuyrityksiä selvin päin ollessa kaduilla ja turuilla, ei baareissa ym. joista nyt tietenkin jokainen nainen saa satavarmasti huomiota. Täytyy olla transseksuaali tai pahasti vammainen, ellei nainen halutessa pääse hässimään valomerkin jälkeen. Puutteessa olevia ukkoja on tällöin vaikka kuinka paljon liikenteessä, ja hyysivät vaikka puunrakoon panetustaan. Baari-iltojen saannista siis ei kannata rintaa röyhistellä, jokainen tavaran omistava kanssasisar saa takuulla myös halutessaan.

hmm... onkohan mä transseksuaali vai pahasti vammainen... *pohtii*

Ehdotellaan ja paljon.

Ja miehet ihan laidasta laitaan, ne puistossa is istuvat pulit kuin kuin myös sporttiset, komeat miehet :/ Useimmiten niihin tilantisiin päätyy baarissa, joskin ruokakauppa ja kuntosali yleistyy iskupaikkana jatkuvasti.

Mua ahistaa, mä lopetan kohta hymyilemisen ja hengittämisenkin :D Olen ihan peruskohteli8as, en mikään tyrkky, ennmminkin vetäytyvä.

Tavallisen näkönen, hieman pullukka. Muodikkaasti pukeutuva, koskaan en kyllä meikkaa ja tissitkin on pienent :D

Naimisissa olen, 2 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Paljon:
Ehdotellaan ja paljon.

Ja miehet ihan laidasta laitaan, ne puistossa is istuvat pulit kuin kuin myös sporttiset, komeat miehet :/ Useimmiten niihin tilantisiin päätyy baarissa, joskin ruokakauppa ja kuntosali yleistyy iskupaikkana jatkuvasti.

Mua ahistaa, mä lopetan kohta hymyilemisen ja hengittämisenkin :D Olen ihan peruskohtelias, en mikään tyrkky, ennmminkin vetäytyvä.

Tavallisen näkönen, hieman pullukka. Muodikkaasti pukeutuva, koskaan en kyllä meikkaa ja tissitkin on pienent :D

Naimisissa olen, 2 lasta.

Toihan on jo flirttailua ;) Eihän miehiä päin saa edes katsoa, missään nimessä ei hymyillä ja hitto soikoot jos juttelet niin sehän on selvä iskuyritys jo! Hyvä nainen, otsa ryppyyn, suu tiukasti mutrulle ja silmät maahan. Ei varmasti enää satele iskurepliikkejä :D

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

hmm... onkohan mä transseksuaali vai pahasti vammainen... *pohtii*
Veikkaan että olet vain sokea, siis et hoksaa saavasi suurimman osan tavismiehistä mukaasi. Alfaurokset ovat sitten juttu erikseen, heillä on niin hyvä saanti ettei tavisellu tai lihava kelpaa kuin hätätilassa.
Lähes kaikki miehet jotka tunnen (suurin osa tavismiehiä) olisivat enemmän kuin valmiita panemaan lähes jokaista naista, joka vastaan tulee ja on sallitussa ikähaarukassa 16-50. Viittäkymppiä lähestyvillä ikähaarukka vielä nousee koko ajan. Miehet voivat olla sinkkuja tai parisuhteessa, tosin parisuhteessa panohalut ovat vain korkeammat ja lähestyminenkin rohkeampaa, kun kotoa löytyy jo yksi jolle on kelvannut. Vain naisten epävarmuus itsestään voi estää saamasta munaa, aina kun haluaa.

Ai niin....Yks mies sano että ois halunnut lähteä mun kanssa ajelulle ja kun kysyin että miks niin se vastas että"ois voitu puhua kielillä niin että ikkunat huurtuu" :laugh: :laugh: :laugh:
Tästä lauseesta tuli sitten jo vakiolause ja nyt yhden kaverin mies aina sanoo mulle jos mulla on paha päivä että "mennään hei autoilemaan yhdessä ja puhutaan kielillä niin että ikkunat huurtuu" Ei voi ku nauraa.

Vanhemmista tavisikisinkkumiehistä suuri osa on muuten hyvin, hyvin epävarmoja heepoja, jotka eivät koskaan, ainakaan ilman 2 promillen humalatilaa ja porukan tukea uskalla edes katsoa naista päin, saati hymyillä.
Naisen saamattomuudesta maassa kulkeva itsetunto ja epäkelpouden tunne koko kehosta, estää kaikenlaisen flirtin.
Näistäkin varmaan 90% lähtee keskivertonaisen mukaan, jos tämä edes hieman ottaa ohjat käsiin ja vie miestä kuin pässiä. Saaneet, vähänkin, ja parisuhteessa olevat miehet ovatkin sitten kukkoja tunkiolla, jos väljähtänyt parisuhde ei ole vielä kyykyttänyt. Näille miehille kelpaa kaikki ja he myös yrittävät lähes kaikkia. Onhan niitä tietenkin tuoreessa parisuhteessa oleviakin, joille riittää se oma fantasia, mutta suurimmalle osalle kelpaa naapurin herkut.

Oon ruma ja ylipainonen, naimisissa ja kaksi lasta, mut silloin kun mulla oli blondi tukka niin kuhina kävi :snotty: Mut mä vaan aina pakenin paikalta... :ashamed: Tumma/punatukkaisena mua ei huomatakaan.

Itse olen tuollainen mainitsemasi naisia iskevä rohkelikko. Mikä on ollessa kun kroppa on kunnossa, olen lähes 190 pitkä ja jerkunpoikakin on keskivertoa komiampi. On äärettömän helppo saada naista, helpompaa vielä varattua naista, koska heitähän suurin osa on. Mättäälle pääsee uskomattoman helposti oli nainen kaunis tai vähemmän kaunis, rumista en välitä.
Itselläni on vielä se harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan ja nieluun kyselemättä. Mahtaa ukot ihmetellä kutinaa ja kirvelyä;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aronis:
Itse olen tuollainen mainitsemasi naisia iskevä rohkelikko. Mikä on ollessa kun kroppa on kunnossa, olen lähes 190 pitkä ja jerkunpoikakin on keskivertoa komiampi. On äärettömän helppo saada naista, helpompaa vielä varattua naista, koska heitähän suurin osa on. Mättäälle pääsee uskomattoman helposti oli nainen kaunis tai vähemmän kaunis, rumista en välitä.
Itselläni on vielä se harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan ja nieluun kyselemättä. Mahtaa ukot ihmetellä kutinaa ja kirvelyä;)

No yök. Yök.

Yhteistyössä