Naisille - Yrittävätkö tuntemattomat iskeä teitä usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Aronis:
Itse olen tuollainen mainitsemasi naisia iskevä rohkelikko. Mikä on ollessa kun kroppa on kunnossa, olen lähes 190 pitkä ja jerkunpoikakin on keskivertoa komiampi. On äärettömän helppo saada naista, helpompaa vielä varattua naista, koska heitähän suurin osa on. Mättäälle pääsee uskomattoman helposti oli nainen kaunis tai vähemmän kaunis, rumista en välitä.
Itselläni on vielä se harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan ja nieluun kyselemättä. Mahtaa ukot ihmetellä kutinaa ja kirvelyä;)

No yök. Yök.

Ja kuitenkin tykkäisit =)

Itse tänään työautosta katsoin lastenvaunuja työntävän hoikan blondin perään, joka huomasi katseeni. Hieman myöhemmin punaisilla sama kaunis rouva vaunuineen kulki suojatien yli ja tuli taas katsottua. Rouvan kasvoista näkyi se tuttu ilme kun ihastelun kohde huomaa että vientiä on, tunnisti minut ja hymy kävi kasvoilla :) On nuo naiset Jumalan luoduista kauneimpia, ja kesällä meitä hellitään vielä vaatetuksellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa kovasti:
Rohkeat tai todella puutteessa olevat miehet tuntuvat aika suorasukaisesti koittavan iskeä naisia kaduilla ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa. On taas erittäin harvinaista että nainen tekee tällaisen yhtäkkisen aloitteen muualla kuin ravintoloissa ja yleensä humalassa.

Kyselisin, tehdäänkö teille usein tällaisia ehdotuksia tuntemattomien tai hyvänpäiväntuttujen taholta ja miten suhtaudutte asiaan.

Kyselisin taustatiedoiksi oletteko mielestänne:

1. Ulkonäkö, hyvännäköinen, seksikäs, tavallinen, ruma jne.
2. Hoikka, lihava tai jotain muuta.
3. Olitteko parisuhteessa ja onko lapsia

Oletteko antautuneet vietäviksi? Mitä tapahtui ja kaduttiko jälkikäteen? Jos ette antautuneet, kaduttaako ja mietittekö asiaa?
Mitä mietitte asiasta kun se avo/aviopuolison kanssa ollessanne tulee mieleen? Toivotteko että tällaista tapahtuisi, tai tapahtuisi uudelleen saman henkilön tai jonkun muun kanssa?
Mitä teet kun näet kyseisen henkilön uudelleen?

Kyllä, tätä tapahtuu aika useinkin, tuntemattomien taholta.
1. Olen kai aika tavallisen näköinen, en ainakaan koe ulkonäökseni mitään erityistä
2. Vähän pyöreä
3. Sinkku, ei lapsia

Ja ne miehet ovat lähes poikkeuksetta perheenisiä.

Minua isketään n. 3-4 kertaa vuodessa. Lähestyjinä ulkomaalaiset miehet; joko afrikkalaisia, turkkilaisia tai intialaisia. Suomalaiset/vaaleat miehet eivät vilkaisekaan päin. Uskon että lihavuuteni (bmi 38) tekee sen että ulkomaalaiset lähestyvät; luulevat minua epätoivoiseksi ja muutenkin "helpoksi" nakiksi (ja kun katsoo osan puolisoita, en ihmettele mistä olettamus tulee). ;) Sitä en valitettavasti ole ja esim. afrikkalaiset miehet oksettavat minua ihmisinä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa kovasti:
1. Ulkonäkö, hyvännäköinen, seksikäs, tavallinen, ruma jne.
2. Hoikka, lihava tai jotain muuta.
3. Olitteko parisuhteessa ja onko lapsia
Todella harvoin yritetään iskeä. Olen tavallisen hyvännäköinen, hoikka ja parisuhteessa, ei lapsia.

Eipä useinkaan tulla iskemään. Baarissa silloin tällöin, mutta en juuri käy sellaisissa perseenkeikutuspaikoissa, joissa iskeminen on jokatuntista hommaa, vaan ennemmin pubeissa ja istuskelupaikoissa, joissa ollaan omien kaveriporukoiden kanssa.

Olen hoikka, ihan ok-näköinen, en mikään über-kaunis, mutta kroppa on kunnossa.

Silloin kun näitä iskuyrityksiä tapahtuu, kiitän kohteliaisuudesta ja kerron olevani varattu. 5 ollaan oltu avomiehen kanssa yksissä, ja tähän suhteeseen ei kuulu muu kuin seksi keskenämme.

Ranskalaiset näyttävät olevan jostain syystä kiinnostuneita minusta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ei todellakaan. Koskaan, edes baarissa.

1. hyvännäköinen, seksikäs
2. hoikka/urheilullinen
3. naimisissa, lapsia 2

Käytkö lesbobaareissa???

Ei, vaan mulla on sellainen periaate et yleisillä paikoilla jos miespuolinen henkilö tulee 5m lähemmäs niin mä alan mulkoilla ja murista. Se aika tehokkaasti karkottaa kaikki läheltä, en siis tiedä yrittäisikö joku iskeä jos en noin toimisi.

Nykyisessä työpaikassa on yritetty iskeä usein, mutta se johtuu vaan siitä, että joudun jatkuvasti tekemisiin deekujen tai muuten erittäin humalaisten miesten kanssa ja paikalla on harvoin saatavilla muita naisia kuin me työntekijät, joita edes voisi yrittää iskeä. Ihan kiva silti, että edes joku yrittää, en siis ole täysin vastenmielinen (vaikka työvaatteissamme kukaan ei kyllä ole edukseen). Kyllä mulle tulee hyvä mieli joka kerta, vaikken tietenkään mukaan lähdekään.

Muuten ei juurikaan ole tuntemattomat yrittäneet iskeä. Olen hoikka, perusnätti mutta usein rumissa vaatteissa (tuulipuku-crocsit-ei meikkiä -tyyliä), parisuhteessa, ei lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tässä tarkoitetaan iskuyrityksiä selvin päin ollessa kaduilla ja turuilla, ei baareissa ym. joista nyt tietenkin jokainen nainen saa satavarmasti huomiota. Täytyy olla transseksuaali tai pahasti vammainen, ellei nainen halutessa pääse hässimään valomerkin jälkeen. Puutteessa olevia ukkoja on tällöin vaikka kuinka paljon liikenteessä, ja hyysivät vaikka puunrakoon panetustaan. Baari-iltojen saannista siis ei kannata rintaa röyhistellä, jokainen tavaran omistava kanssasisar saa takuulla myös halutessaan.

No ei mua ainakaan juuri koskaan ole tultu iskemään baarissa, edes ihan pelkässä panomielessä. En ole vammainen enkä transseksuaali, en edes mitenkään poikkeuksellisen ruma.

En kulje kauheasti yksin missään. Yleensä laivallakin vaan kovassa kännissä olevat tulee, jos oma mies on muualla. Sitten ne ei kuitenkaan osaa sanoa mitään järkevää, vaan lähtevät hetken päästä pois. :(

mul on ollu oma stalkkeri,joka on seurannu, väijyny mua mun talon ulkopuolella kuvannu mua kun on seurannu mua autollaan ja muuta hyvin hämärää |O ja kyllähän nuo miehet koittaa iskeä harvase päivä, mutta mua ei jaksa kiinnostaa,mä mulkkaan vaan vihasennäkösenä... ja niin:mä en käy baareissa tms, vaan nuo iskijät on ollu liikkeellä ihan päiväsaikaan kaupungilla,ruokakaupassa,lenkkipolulla yms..

Yhteistyössä