kannattaa ap. olla 100% varma ennenkun meet mistään suhteesta puhumaan. voi olla et nauravat muuten sut koko työpaikalta ulos. ennenkun alat jotain ylempää pomoa sähköposteilla kiusaamaan, ilman mitään syytä. muutenkin kuulostaa teinixiltä koko touhu. onko minkäikänen työporukka, minkäikänen oot ap. itte?
suhde tai ei niin onhan tuollainen suosiminen väärin. vaikka olisikin vain kaveri, kaverinkin suosiminen noin on väärin. tunnit pitäis jakaa tasaisesti jos niitä muutkin haluaa tehdä. siitä asiasta sanoisin, muuten epäilyni jättisin kertomatta koska se ei ole oleellista.
Kyllä voi jonkun elämä olla ahdistavaa, kun työkaverin onnesta pitää olla noin emäkade.
Esimiehellä ei ole mitään velvollisuutta jakaa ylitunteja tasan halukkaille. Jos hän katsoo, että suosikkimies on ylitunteihin sopivampi kuin ap. niin se on siinä - mitään perusteluja ei tarvita. Jotenkin ap:n kommenteista haistan, ettei hän ole huippuasiakaspalvelija...
Olen hyvä asiakaspalvelija ja varmasti usein parempi kuin tuo esimies tai tuo yksi. Olen huolellinen, ystävällinen ja teen työni aina asiakkaan etua ajatellen.
Ei ehkä ole velvollisuutta jakaa tunteja mutta kai sitä voisi edes yrittää olla esimiehenä reilu ja luottaa myös vastuuta niille jotka sitä haluaisivat ja osaisivat ottaa...
Olin suurehkossa firmassa esimiehenä ja omin erään alaiseni kanssa erittäin hyvissä väleissä. Kävimme kaljalla ja dokaamassa sekä olin hänen häissään. Olemme kummatkin siis naisia ja naimisissa. Olimme sopineet, että työasiaoissa pitää pystä reilusti juttelemaan. Tauoilla kävimme yhdessä syömässä ja naureskelimme yms..
Yksi paristakymmenestä alaisestani oli katkera siitä vaikka esimiehenä kohtelin kaikkia tasapuolisesti.