V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:pohjaan ne yleensä johonkin konkreettiseen näyttöön (kirja tms mustaa valkoisella).
Tää on just se, mistä mä saan kritiikkiä: eiks joskus vois käyttää omaa arvostelukykyä, eikä aina lukea jonkun muun mielipiteitä ja mennä jonkun muka itseään viisamman taakse piiloon![]()
Mutta joo, mä kyllä myös menetän malttini, ja mun on vaikea uskoa että toinen kuuntelee, jos se on hiljaa, ei ynähtelekkään välillä mitään jne. Mulle tulee sellainen olo, että se ei kuuntele, kun se ei ole mitään mieltä! toisinsanoen mun mielestä ei ole hyvää käytöstä, jos ei keskytä, vaan mulle se kertoo, ettei muo kuunnella vaan päässä pyörii omat asiat! Joten ymmärrän miehesi kannan oikein hyvin.
Kyllä minä vastaan, mutta en puhu päälle tai keskeytä. Mieheni taas joko puhuu (karjuu) päälle tai ei suostu sanomaan mitään. Silloin yleensä otan häntä kädestä, haen katsekontaktin ja kysyn, kuunteliko hän minua ja voisiko hän olla niin kiltti ja vastata. Tai pyydän kauniisti olemaan keskeyttämättä. Raivoaminen ja syyttely kun ei tuossakaan tilanteessa auta.
Sorry nyt muttaihan todella ärsyttävää!
Miksi se on ärsyttävää? Ihan vilpittömästi kysyn. Minusta kun ei huutaminen johda yhtään mihinkään, eikä minulle ole luontaista huutaa.
Tuo sun käytös on minusta luontaisen vastaista. Mun tulee mieleen että sun kätes on yhtä flegmaattinen ja veltto, kuin koko sun lähestymistapa ja tuo asenne. Näppylöitä tulee näkyviin jos joku minulle noin alistuvana esiintyy. Mä pitäisin tuota pelleilynä. Todellisena pelleilynä.
Tuo voisi toimia kerran niin että suu loksahtaa auki!