V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:laitonta käyttää toisen tiliä ilman lupaa. oli sitten puoliso tai ei ja vaikka olis puolison nimelläkin laskut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Mistä ihmeestä noita äijiä riittää?
mistä ihmeestä näitä ämmiä riittää jotka niille lapsiakin vääntää ?
Aikansa kutakin, eiköhän tuokin äijä jo ainakin toista kertaa ole naimisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä sanon et ihan oikein teit... Jos ei mies ite älyä et tärkeimmät asiat ensin niin jonkunhan ne on hoidettava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä minusta olis ap voinut ilmoittaa edes miehelleen, että maksaa hänenkin tililtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:laitonta käyttää toisen tiliä ilman lupaa. oli sitten puoliso tai ei ja vaikka olis puolison nimelläkin laskut.
Ja parempi se sitten olisi kun ne laskut menisi ulosottoon,menisi luottotiedot ja mahdolisesti kuitenkin perheen ainut asioista huolehtiva nekin joutusi korkoineen omistaan maksamaan, NIINKÖ??
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä sanon et ihan oikein teit... Jos ei mies ite älyä et tärkeimmät asiat ensin niin jonkunhan ne on hoidettava.
Hetkinen! Tarkoitat siis, että on tärkeämpää maksaa laskut, kuin ostaa työkaluja ja olutta?
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Mä sanon et ihan oikein teit... Jos ei mies ite älyä et tärkeimmät asiat ensin niin jonkunhan ne on hoidettava.
Hetkinen! Tarkoitat siis, että on tärkeämpää maksaa laskut, kuin ostaa työkaluja ja olutta?
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:Alkuperäinen kirjoittaja Idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:laitonta käyttää toisen tiliä ilman lupaa. oli sitten puoliso tai ei ja vaikka olis puolison nimelläkin laskut.
Ja parempi se sitten olisi kun ne laskut menisi ulosottoon,menisi luottotiedot ja mahdolisesti kuitenkin perheen ainut asioista huolehtiva nekin joutusi korkoineen omistaan maksamaan, NIINKÖ??
se ei poista sitä tosiasiaa että ap teki laittomasti.
miks on tuollasen miehen kanssa joka antais mennä laskut ulosottoon ? ihna itseään saa ap syyttää kun on miehen antanut tuollaseks ruveta. Vissiin olisi ollut mahdoton idea miehelle ilmoittaa että aikoo maksaa hänenkin tililtään. Ei olisi silloin niin paha.
Mua kyllä vituttais jos mun tilille menis kuka tahansa ilman ilmotusta näpertelee jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä minusta olis ap voinut ilmoittaa edes miehelleen, että maksaa hänenkin tililtään.