The urpoileva helmi ja Helmeilevä urpo! Onnea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Onks tää sit tapahtunut just? Tossa keskustelussahan kysytään, että kauanko olitte yhdessä ennenkun menitte naimisiin...

No juurihan ne täällä hehkutti tavanneensa, hyvä jos tuon 6 viikkoa ovat asuneet yhdessä!
Ellei sitten kerro edellisestä (?) liitosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
eiks he vasta ostaneet kihlat?muistelisin onnitelleeni sillon sen johdosta :whistle:

Mä muistan myös ja sanoivat menevänsä kesällä naimisiin. Kysyinkin tuossa toisessa ketjussa kiireestä... :D
Mutta voihan olla, ettei puhu edes tästä suhteesta, vaan jostain entisestä.
Sori jos erehdyin.
Mä vaan ajattelin, että jos kävivät vaikka maistraatissa viikko kihlauksesta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onks tää sit tapahtunut just? Tossa keskustelussahan kysytään, että kauanko olitte yhdessä ennenkun menitte naimisiin...

No juurihan ne täällä hehkutti tavanneensa, hyvä jos tuon 6 viikkoa ovat asuneet yhdessä!

Jos tarkoittaa edellistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos tarkoittaa edellistä?
Ehkä niin. Eipä taida asianomainen olla enää paikalla vastaamassa. No, eiköhän tuo joskus selvinnne, jos on selvitäkseen.
Hyvää yötä, poistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja piku:
siis onks nää muka todellisia? ettei oo jonkun mamman keksimä vitsi? :D

Mä tiedän helmin, on se oikeasti olemassa.
Mutta tuota naimisiin menoa en oikein usko.
Ehkä helmi vastaa vielä tähän jossain välissä.
Itse kuitenkin tuossa toisessa ketjussa sanoo menneensä naimisiin kuuden viikon yhdessä olon jälkeen.

Yhteistyössä