kun olen näkevinäni kolme Urpo-nimimerkkiä, the urpoileva helmi, Nikitön Urpo ja vielä helmeilevä urpo??????????? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kun olen näkevinäni kolme Urpo-nimimerkkiä, the urpoileva helmi, Nikitön Urpo ja vielä helmeilevä urpo???????????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kun olen näkevinäni kolme Urpo-nimimerkkiä, the urpoileva helmi, Nikitön Urpo ja vielä helmeilevä urpo???????????![]()
Onhan täällä noita urpoja enemmänkin.....noiden lisäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kun olen näkevinäni kolme Urpo-nimimerkkiä, the urpoileva helmi, Nikitön Urpo ja vielä helmeilevä urpo???????????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Mulle tuli jano. Haen helmeilevää.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kun olen näkevinäni kolme Urpo-nimimerkkiä, the urpoileva helmi, Nikitön Urpo ja vielä helmeilevä urpo???????????![]()
![]()
Nikitön poikkeaa hieman, hän on ruotsalaisittain Urpå =)
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Mulle tuli jano. Haen helmeilevää.
|O et prkl hae :saint: