uusi nimiehdotuspino

hyi oksennus!!!!! anteeksi vaan!!! kamala!!!!!!!

mä kuulin käärmeistä niin karmean jutun että kiljun vaikka itteni kuoliaaksi jos joudun sellasen kans tekemisiin!!

Alkuperäinen kirjoittaja äätwh:
hyi oksennus!!!!! anteeksi vaan!!! kamala!!!!!!!

mä kuulin käärmeistä niin karmean jutun että kiljun vaikka itteni kuoliaaksi jos joudun sellasen kans tekemisiin!!

kerros mullekin. mä en vähästä hätkähdä.
ja ymmärrän sua, koska VIHAAN hämyjä. :x :x

siis jonkun naisen lemmikkikäärme oli alkanu käyttäytyyn ihmeellisesti, ei enää syönyt ja muutenkin teki jotain outoa. Tämä käärme siis sai ilmeisesti olla vapaana asunnos ja nukkui tämän naisen kanssa.

Erään kerran nainen oli herännyt ja huomannut että käärme oli ihan tikkusuorana siinä vieressä. Nainen oli soittanu eläinlääkärille ja tämä ei tiennyt heti sanoa mitään mutta lupas ottaa selvää. Kohta lääkäri soitti takas että tuo se käärme heti tänne. Vasta siellä eläinlääkärin luona lääkäri paljasti että käärme olis aikonut syödä tämän omistajansa!! Oli siis paastonnut ja se oli mittaillut tätä naista silloin kun oli ollut tikkusuorana!! YÖK!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
isompi käärme kyseessä kuin ilmeisesti tuo sun omas??

juuh, tuo napero vetäsee isona vaan pieniä rottia , kasva vaan vajaa 2m pitkäks ja reilun peukun paksuikseksi.
tuo sun kuulemas juttu täytyy olla anakondasta, ainoa tunnettu kärmy joka voi imasta aikuisen ihmisen napaansa. boa ja pythis on liian pieniä..ja noita ei (anakondia) TIETÄÄKSENI ole suomessa lemmikkeinä.
mutta juttu voi olla täysin totta :o

Mauno "Manu" Mato ois ehkä liian tavallinen ja ilmeinen, mutta tuosta Snake sanasta vois vääntää jotain, kuten Nakke tai Eeka tms. :whistle:
Tai sitten Poju (kun tuossa sun toisessa ketjussa se on 'poitsu')

Alkuperäinen kirjoittaja Pööni:
Mauno "Manu" Mato ois ehkä liian tavallinen ja ilmeinen, mutta tuosta Snake sanasta vois vääntää jotain, kuten Nakke tai Eeka tms. :whistle:
Tai sitten Poju (kun tuossa sun toisessa ketjussa se on 'poitsu')

eeka oli nuorimmaisen lempinimi kun isoveli ei osannut sanoa eetua.. :D

Yhteistyössä