Kyllä on entinen "urpo" nikki muuttanut tyyliään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vee

Vieras
Nykyään siis helmeilevä urpo. Ennen mukava ja sympaattinen, nykyään piruileva k-pää. Tainnut kusi hiipiä nuttuun kun löysi palstalta jonkun tarpeeksi epätoivoisen..

ai hetkonen ei nyt maltakkaan ihan nukkumaan mennä :D tuliskos mieleen tyylinmuutoksesta että viimesyksyn maissa pistettiin täällä meidän niskaan roppakaupalla paskaa B) täällä jaeltiin mun henkilötietoja ja osoitetta kuka vaan pyysikin... ja lyötiin vetoa kuinka meidän käy ym..
monta ketjua poistettiin jossa mua haukuttiin varsin laaja-alaisesti ja vedettiin muksutkin niihin juttuihin mukaan surutta... eikä tuo mamma mikään epätoivoinen ole ja tästä lähtien kun joku heittää ko paskaa niskaan niin y,nä voi laittaa yhteystietoja tai mielellään julkisesti niin pääsee tasoihin kaiken sen kans mitä on niskaan satanut... no on tällä jokunen ystävä joka ei silloin lähtenyt sonnanheittäjien kelkkaan ja niille suuri kiitos :flower:
mutta ne jotka tunnistaa itsensä tästä toisesta sakista voin toivottaa unettomia ja huonoja öitä :saint:

olen pahoillani jos kohdallenne on osunut noin ikävää käytöstä. Siitä olen täysin tietämätön koska käyn palstalla harvoin. Nyt olen 3 päivää ollut palstalla ja ihmetellyt ja kauhistellut kommenttejasi jotka ovat olleet täysin ala-arvoisia. Mietin vain "mitä on tapahtunut" koska pidin sinusta ja nettipersoonastasi kovastikin. öitä sinnekin ja mielenrauhaa asiasi suhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen pahoillani jos kohdallenne on osunut noin ikävää käytöstä. Siitä olen täysin tietämätön koska käyn palstalla harvoin. Nyt olen 3 päivää ollut palstalla ja ihmetellyt ja kauhistellut kommenttejasi jotka ovat olleet täysin ala-arvoisia. Mietin vain "mitä on tapahtunut" koska pidin sinusta ja nettipersoonastasi kovastikin. öitä sinnekin ja mielenrauhaa asiasi suhteen!

juu ei mitään.sitä paskaa vaan satoi yksäreinäkin..
onneksi muutama kiva palstalainen kertoi noista ketjuista mitä silloin oli.
ja heittihän urpo silloinkin aika äkäsiä kommentteja, sama ihan ihminen se on edelleen.
t: urpon vaimo joka ehti jo oman koneen sammuttaa

no oli siinä sen verran ikävää käytöstä että mun puhelin-numeroa annettiin eteenpäin ja osoitetta |O asioita josta olisin voinut tehdä tutkintapyynnön ja voisin vieläkin.. ei ne tiedot ole mihinkään kadonneet....

muutamat kommentit vaan kuullostaa niin oudoilta, että en uskoisi hänen kirjoittamaksi. Urpon vaimoa en tiedä ja tyyliä, mutta urpo68 kanssa kirjoittelin enemmänkin ja vaikuttaa nykyään oudolta. Ei siinä mitään, ei haittaa kunhan ääneen sanoin.

kyllä me ihan omia nikkejä käytetään =) mut niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.. jos ihminen saa tarpeeksi ikävää asennetta niin tottahan se vaikuttaa myös käytökseen. kestää aina aikansa ennenkuin vanha luottamus muihin palaa jos se on edes mahdollista....

muutamat kommentit vaan kuullostaa niin oudoilta, että en uskoisi hänen kirjoittamaksi. Urpon vaimoa en tiedä ja tyyliä, mutta urpo68 kanssa kirjoittelin enemmänkin ja vaikuttaa nykyään oudolta. Ei siinä mitään, ei haittaa kunhan ääneen sanoin.

ja jos epäilet urpon joitakin sanoja, soita ja kysy, numerohan oli jo täällä yleisessä levityksessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:

ja jos epäilet urpon joitakin sanoja, soita ja kysy, numerohan oli jo täällä yleisessä levityksessä =)

Kuten jo sanoin, olen ollut pitkään pois palstalta. Kuulin teidän yhteen muuttamisestä jne. kyllä, mutta täysin on mennyt ohi (onneksi) lynkkaus josta olette saaneet kärsiä. En todellakaan tiedä teistä sen enempää ja hyvä niin.
ps. maailma ei muutu paremmaksi paikaksi koston ajatuksella.

Kuten jo sanoin, olen ollut pitkään pois palstalta. Kuulin teidän yhteen muuttamisestä jne. kyllä, mutta täysin on mennyt ohi (onneksi) lynkkaus josta olette saaneet kärsiä. En todellakaan tiedä teistä sen enempää ja hyvä niin.

ei tässä mitään kostoa ole kyseessä :D joskus vaan ei viitsi olla kynnysmattona :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:

ei tässä mitään kostoa ole kyseessä :D joskus vaan ei viitsi olla kynnysmattona :whistle:

samalla nikillä olet kirjoittanut muutamia erittäin epäasiallisia ja loukkaavia viestejä näiden muutaman päivän aikana joina olen seurannut palstaa.
Se on sinusta oikeutettua koska saitte paskaa niskaan joskus itse?
Kyllä se kostolta vaikuttaa, ja todennäköisesti osui täysin viattomiin ihmisiin.
Ihmettelen suuresti, mutta jatkan elämääni. Ensivaikutelma petti (ensimmäistä kertaa).

huomaa kyllä että olin pari vuotta poissa, kun mulla ei ole mitään havaintoa mistään noista asioista joista tässä ketjussa puhutaan.
Ainoa ongelma mulle on ollut kun en tiennyt kuka on mikäkin urpo ehdin jossain välissä luulla että Nikitön Urpå vaihtaa kokoajan nikkiä

Yhteistyössä