V
voi vee
Vieras
Nykyään siis helmeilevä urpo. Ennen mukava ja sympaattinen, nykyään piruileva k-pää. Tainnut kusi hiipiä nuttuun kun löysi palstalta jonkun tarpeeksi epätoivoisen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen pahoillani jos kohdallenne on osunut noin ikävää käytöstä. Siitä olen täysin tietämätön koska käyn palstalla harvoin. Nyt olen 3 päivää ollut palstalla ja ihmetellyt ja kauhistellut kommenttejasi jotka ovat olleet täysin ala-arvoisia. Mietin vain "mitä on tapahtunut" koska pidin sinusta ja nettipersoonastasi kovastikin. öitä sinnekin ja mielenrauhaa asiasi suhteen!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:muutamat kommentit vaan kuullostaa niin oudoilta, että en uskoisi hänen kirjoittamaksi. Urpon vaimoa en tiedä ja tyyliä, mutta urpo68 kanssa kirjoittelin enemmänkin ja vaikuttaa nykyään oudolta. Ei siinä mitään, ei haittaa kunhan ääneen sanoin.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:muutamat kommentit vaan kuullostaa niin oudoilta, että en uskoisi hänen kirjoittamaksi. Urpon vaimoa en tiedä ja tyyliä, mutta urpo68 kanssa kirjoittelin enemmänkin ja vaikuttaa nykyään oudolta. Ei siinä mitään, ei haittaa kunhan ääneen sanoin.
ja jos epäilet urpon joitakin sanoja, soita ja kysy, numerohan oli jo täällä yleisessä levityksessä =)
Alkuperäinen kirjoittaja jakorasia:Tähän ei voi muuta todeta kuin: Miehet pois palstalta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:muutamat kommentit vaan kuullostaa niin oudoilta, että en uskoisi hänen kirjoittamaksi. Urpon vaimoa en tiedä ja tyyliä, mutta urpo68 kanssa kirjoittelin enemmänkin ja vaikuttaa nykyään oudolta. Ei siinä mitään, ei haittaa kunhan ääneen sanoin.
ja jos epäilet urpon joitakin sanoja, soita ja kysy, numerohan oli jo täällä yleisessä levityksessä =)
Kuten jo sanoin, olen ollut pitkään pois palstalta. Kuulin teidän yhteen muuttamisestä jne. kyllä, mutta täysin on mennyt ohi (onneksi) lynkkaus josta olette saaneet kärsiä. En todellakaan tiedä teistä sen enempää ja hyvä niin.
ps. maailma ei muutu paremmaksi paikaksi koston ajatuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:muutamat kommentit vaan kuullostaa niin oudoilta, että en uskoisi hänen kirjoittamaksi. Urpon vaimoa en tiedä ja tyyliä, mutta urpo68 kanssa kirjoittelin enemmänkin ja vaikuttaa nykyään oudolta. Ei siinä mitään, ei haittaa kunhan ääneen sanoin.
Kuten jo sanoin, olen ollut pitkään pois palstalta. Kuulin teidän yhteen muuttamisestä jne. kyllä, mutta täysin on mennyt ohi (onneksi) lynkkaus josta olette saaneet kärsiä. En todellakaan tiedä teistä sen enempää ja hyvä niin.
ps. maailma ei muutu paremmaksi paikaksi koston ajatuksella.
ei tässä mitään kostoa ole kyseessäjoskus vaan ei viitsi olla kynnysmattona
![]()