Onko sinulla netissä kyttääjää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <<<<>>>>
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

<<<<>>>>

Vieras
Joku vanha tuttava, entinen työkaveri, puoliso?

Seuraa ehkä blogiasi tai siis tiedät 100% varmuudella että seuraa? Tämän keskustelupalstan kirjoittelua eli nimimerkkisi kaikki viestit?

Minulla on tällainen nettikyttäri, entinen kaveri. Seurasi blogiani. Jäi kiinni. siirsin blogin, muutin nimen. Ei auttanut löysi sen taas.
Seuraa blogiani taas.
Tällä palstalla luki kaikki viestini. Kopioi niitä omikseen, minun kokemuksia, mielipiteitä. Tunnen ja tiedän tämän ihmisen niin hyvin että tiedän ettei olleet hänen tekstejään vaan suoria kopioita omistani.

Oletteko päässeet tällaisesta eroon ja miten?

Tiedän että ainoa eroon pääseminen on kun lopettaa itse "elämän"netissä tai antaa vaan olla. Nykyään olen antanut vaan olla, mutta täytyy kyllä myöntää välillä että ärsyttää miksi kyttää ja kopioi elämääni?

Vuosiin en ole pitänyt yhteyttä.

Kyllä sitä silläkin ajatuksella kirjoitetaan, mutta entäs kun et ole jakanut sitä yleiseen vaan tämä ihminen on etsimällä etsinyt tietoa minusta että saa nähdä edes jotain minun elämästäni.

Kaikki blogit on löydettävissä netistä ja kuka vaan voi postata sitä osoitetta eteenpäin... Ellet tee salaista blogia joka on salasanan takana jolloin sitä ei lue oikein kukaan.

Vaikea selittää :D

Mua ei haittaa vaikka sitä lukisi kuka ja ketkä, mutta tämä henkilö mua ärsyttää aina silloin tällöin, kuten tänään.

Olimme myös vuosia sitten fb kavereita. Sieltä kopioi kaikki mun päivitykset ensin omiksi päivityksiksi. sen huomasi monet. Kopiopi myös kuviani ja jäi kiinni. Olin siis tuntenut hänet vuosia ennen tätä ja ihmettelin toimintaa.

Tykkään kirjoittaa blogiani, mutta en arvannut hänen etsivän minusta niin paljon juttua netistä kuin jaksoi etsiä. Esim tämän keskustelupalstan viestit joita olen kirjoittanut numimerkillä. Hän kirjautui omalla nikillään ja kopioi minun viestejäni omikseen.

Lopetin blogini mutta perustin uuden jota ei löytynyt hakukoneilla, joten hänen on pitänyt tehdä jonkun verran salapoliisi työtä että hän taas kerran sitä seuraa.

Miksi häntä kiinnostaa elämäni näin paljon jos poistin hänet elämästäni jo yli 2,5vuotta sitten ihan totaalisesti. En pidä minkäänsortin yhteyttä tähän ihmiseen. Itse älyäisin nopeasti, enkä jaksaisi kytätä. On vaan sitten ärsyttävä kuulla että hän edelleen jaksaa seurata elämääni, kirjoitella minun tekemisiä ominaan.

Kirjota hänestä blogiisi. Ei ehkä ainakaan sitä kirjoitusta kopioi.

No itseasiassa olen kirjoittanut jo ensimmäiseen blogiini. Ja tämän jälkeen hän poisti kaikki viestit täältä kaksplussalta jotka olivat kopioita minun viesteistäni. Muut hän jätti, mutta poisti sitten lopulta profiilinsa kokonaan.

Sain siis aikoinaan vinkin tutultani tästä hänen täällä ollesta profiilistaan josta sain sitten ihan itse lukea mitä kirjoitteli täällä. Näitä hänen viestejään ihmetteli muutama muukin silloin, koska olivat kirjoitettu minun elämästäni. Ihan mitä tein ja olin kertonut täällä tai blogissani, niin kas hänkin oli tehnyt heti perään samat asiat.

Yhteistyössä