Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Huomenta Kivis!!! :wave:
Kiva rasti...
Ei mulla rastia näy
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Huomenta Kivis!!! :wave:
Kiva rasti...
hyvä tyttöAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Menitkö sä jo pois...? :/
kävin kakilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:hyvä tyttöAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Menitkö sä jo pois...? :/
kävin kakilla.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Leivottiin aamulla miljoona pellillistä pipareita. =)
Aika paljon... Miljoona Hyvä hyvä hyvä!!!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Leivottiin aamulla miljoona pellillistä pipareita. =)
Joo.. mies kun vaatii iltaisin piparia niin voin lykätä leipomuksen käteenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Leivottiin aamulla miljoona pellillistä pipareita. =)
taitaa olla teijen perheen suurta herkkua...aika paljon ootte tehny...
Mä nauranAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mittee sinä huudat
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Joo.. mies kun vaatii iltaisin piparia niin voin lykätä leipomuksen käteenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Leivottiin aamulla miljoona pellillistä pipareita. =)
Paljastaisit ny Mä haluisin nähä miltä mun murmeli näytää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö leivottii eilen ja meinasin laittaa tänne kuvan mis mie oon,mut en sit uskaltanu paljastaa itteäni.
Mää luulin että sä huudat kun kiduksetkin näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä nauranAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mittee sinä huudat
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Joo.. mies kun vaatii iltaisin piparia niin voin lykätä leipomuksen käteenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Leivottiin aamulla miljoona pellillistä pipareita. =)
en uskalla,vaik ei siin kuvas miu lärvi kunnol ees näy...ja oon ihan tavallisen pölliäisen näkönen...en uskalla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Paljastaisit ny Mä haluisin nähä miltä mun murmeli näytää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö leivottii eilen ja meinasin laittaa tänne kuvan mis mie oon,mut en sit uskaltanu paljastaa itteäni.
Höpö höpö, oot ihan höpö :heart: Laita vaan nytAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en uskalla,vaik ei siin kuvas miu lärvi kunnol ees näy...ja oon ihan tavallisen pölliäisen näkönen...en uskalla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Paljastaisit ny Mä haluisin nähä miltä mun murmeli näytää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö leivottii eilen ja meinasin laittaa tänne kuvan mis mie oon,mut en sit uskaltanu paljastaa itteäni.
kuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuvakuva |O |O |O =)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en uskalla,vaik ei siin kuvas miu lärvi kunnol ees näy...ja oon ihan tavallisen pölliäisen näkönen...en uskalla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Paljastaisit ny Mä haluisin nähä miltä mun murmeli näytää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö leivottii eilen ja meinasin laittaa tänne kuvan mis mie oon,mut en sit uskaltanu paljastaa itteäni.