Okei kiva!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,mut ihan laitan vaa hetkeks ja sit kyl poistan sen...menee hetki.
Okei kiva!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:okei,mut ihan laitan vaa hetkeks ja sit kyl poistan sen...menee hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kivis miks siun kuvat ei näy?
No saathan sä sen poistaa. Kiitos että laitoit!! Hanipöö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:saaks kuvan poistaa jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä oon hetken pois! Pitää keskittyä hetki täysin tuohon poikaan ko sillä on kans hepuli Me nauretaan ja kieritään hetki tossa lattialla
Poistettu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voisitteko murut poistaa nuo viestit mis miun kuva on,pliis.
tänks.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Poistettu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voisitteko murut poistaa nuo viestit mis miun kuva on,pliis.
*kuvittelee tipsun ja gyveri-juniorin lattialla kierimässä*Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä oon hetken pois! Pitää keskittyä hetki täysin tuohon poikaan ko sillä on kans hepuli Me nauretaan ja kieritään hetki tossa lattialla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mieleen tosta oksennustauti kyselystä,et vähänkö ois kauheeta olla oksutaudis jouluna...ei vois syyä kinkkuu ja suklaata |O :'( se ois kamalaa...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tuli mieleen tosta oksennustauti kyselystä,et vähänkö ois kauheeta olla oksutaudis jouluna...ei vois syyä kinkkuu ja suklaata |O :'( se ois kamalaa...
Ei tosiaan käy kateeksi jos jouluna on tuon taudin kourissa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Häippäsen hetkeksi kun lapset haluavat koristella pipareita. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:On toi poika kyllä superhassu :heart: Se nauraaräkättäis just niin kauan kun mä vaan jaksaisin nauraa mukana. No nyt se juttelee television kanssa. ja nauraa tädille telkkarissa
Onpas kohteliasta :saint:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:On toi poika kyllä superhassu :heart: Se nauraaräkättäis just niin kauan kun mä vaan jaksaisin nauraa mukana. No nyt se juttelee television kanssa. ja nauraa tädille telkkarissa
Onpas kohteliasta :saint:
eli poika on yhtä hauska tapaus ku äitisäkin.