Joo mennään Tiivi ja Taavi :xmas: ja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennää kuule yhes sinne tontuiks.
Joo mennään Tiivi ja Taavi :xmas: ja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennää kuule yhes sinne tontuiks.
Aamulla lähtö......joohan...mennään....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennää kuule yhes sinne tontuiks.
tonttuporukka kasaan ja menoks.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Aamulla lähtö......joohan...mennään....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennää kuule yhes sinne tontuiks.
Joo...sä voit olla sitten tuovi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Aamulla lähtö......joohan...mennään....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mennää kuule yhes sinne tontuiks.
EIIIIIIIIIIIIIIIIII |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ei sit hermostuta,mut aattelin mennä kattoon tota telkkuu hetkeks ja sit nukkumaa...miltäs kuulostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:EIIIIIIIIIIIIIIIIII |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ei sit hermostuta,mut aattelin mennä kattoon tota telkkuu hetkeks ja sit nukkumaa...miltäs kuulostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
:ashamed: tarttuuko nää pahat tavatAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:EIIIIIIIIIIIIIIIIII |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ei sit hermostuta,mut aattelin mennä kattoon tota telkkuu hetkeks ja sit nukkumaa...miltäs kuulostaa?
mie arvasi et huutoa tulee,mut huutaja oli yllätys...sie oot saanu vaikutteita,jostain.
hö! millo se sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No et voi mennä |O Koska mun akku sanoo hetkenpäästä taas klik ja sen jälkeen plik. niin ennen sitä et voi mennä :xmas: Hani :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::ashamed: tarttuuko nää pahat tavatAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:EIIIIIIIIIIIIIIIIII |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ei sit hermostuta,mut aattelin mennä kattoon tota telkkuu hetkeks ja sit nukkumaa...miltäs kuulostaa?
mie arvasi et huutoa tulee,mut huutaja oli yllätys...sie oot saanu vaikutteita,jostain.
niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...
No sitten kun virta loppuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hö! millo se sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No et voi mennä |O Koska mun akku sanoo hetkenpäästä taas klik ja sen jälkeen plik. niin ennen sitä et voi mennä :xmas: Hani :heart:
olikos se niiku... vai vai vai |O vai :x vaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No sitten kun virta loppuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hö! millo se sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No et voi mennä |O Koska mun akku sanoo hetkenpäästä taas klik ja sen jälkeen plik. niin ennen sitä et voi mennä :xmas: Hani :heart:
tiirailijaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...
oli niinku :xAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos se niiku... vai vai vai |O vai :x vaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:oli niinku :xAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos se niiku... vai vai vai |O vai :x vaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...
Kukis |O Kauheeta sun kanssasAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos se niiku... vai vai vai |O vai :x vaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...
n. 5 minuuttiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No sitten kun virta loppuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hö! millo se sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No et voi mennä |O Koska mun akku sanoo hetkenpäästä taas klik ja sen jälkeen plik. niin ennen sitä et voi mennä :xmas: Hani :heart:
nii tietysti,joo eli millo?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kukis |O Kauheeta sun kanssasAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos se niiku... vai vai vai |O vai :x vaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:niin minäkin....hittojako ei voi laittaa verhojaan kiinniAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä näin äsken naapurin mamban
olen sanaton...