saa...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saakos ruoka suussa puhua |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie pysty enää ees huutamaa ku syön täs samal.
niin, mietipä sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Ja mä oon edelleen ihan pihalla, että mikä tän ketjun idea nyt sitten olikaan...?
Mussuhan se siinä :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
moro! :wave:
Lopeta se mambon juoksuttaminen |O Sehän on hyvänen aika raskaana |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
moiks!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
kätsis! huomasiks sää, kun mää eilen vastasin sun kymysykseen sivulla 43?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mussuhan se siinä :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Lähtee katsomaan innolla....Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:kätsis! huomasiks sää, kun mää eilen vastasin sun kymysykseen sivulla 43?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mussuhan se siinä :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
:xmas:
toivottavasti muistin sivunumeron oikein....Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Lähtee katsomaan innolla....Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:kätsis! huomasiks sää, kun mää eilen vastasin sun kymysykseen sivulla 43?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mussuhan se siinä :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
miekii sillai syrjäsilmäl,vaik on nähty sata kertaa ja ihan tyhmä oikeestaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon nyt pretty womania
Kiusaataanko nyt mua |O |O Ei siellä mitään ollu.....ei sillä sivulla ollu mitään sun kirjoitusta...mie en löydä vastausta |O |O |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:kätsis! huomasiks sää, kun mää eilen vastasin sun kymysykseen sivulla 43?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mussuhan se siinä :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Supistelee kuulemma....levoton olo...ei pysty ole paikoillaan.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Lopeta se mambon juoksuttaminen |O Sehän on hyvänen aika raskaana |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Se on klassikko....ei tyhmä kukis ei, ei ja ei |O Sano perässä ei ole tyhmä. se on klassikko :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miekii sillai syrjäsilmäl,vaik on nähty sata kertaa ja ihan tyhmä oikeestaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon nyt pretty womania
ou nou... no mä vastaan sulle uudelleen... oota hetki... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kiusaataanko nyt mua |O |O Ei siellä mitään ollu.....ei sillä sivulla ollu mitään sun kirjoitusta...mie en löydä vastausta |O |O |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:kätsis! huomasiks sää, kun mää eilen vastasin sun kymysykseen sivulla 43?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mussuhan se siinä :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Se on klassikko....ei tyhmä kukis ei, ei ja ei |O Sano perässä ei ole tyhmä. se on klassikko :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miekii sillai syrjäsilmäl,vaik on nähty sata kertaa ja ihan tyhmä oikeestaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon nyt pretty womania
laita sen ympärille kylmä pyyhe, jos rauhottais :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Supistelee kuulemma....levoton olo...ei pysty ole paikoillaan.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Lopeta se mambon juoksuttaminen |O Sehän on hyvänen aika raskaana |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ja nyt sinä rupeet haukkumaan minuakin tyhmäksi |O . Minäkin oon klassikko |O niih |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Se on klassikko....ei tyhmä kukis ei, ei ja ei |O Sano perässä ei ole tyhmä. se on klassikko :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miekii sillai syrjäsilmäl,vaik on nähty sata kertaa ja ihan tyhmä oikeestaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon nyt pretty womania
ai,tä!...sie oot tyhmä...mitä ihmettä sie horiset.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja nyt sinä rupeet haukkumaan minuakin tyhmäksi |O . Minäkin oon klassikko |O niih |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Se on klassikko....ei tyhmä kukis ei, ei ja ei |O Sano perässä ei ole tyhmä. se on klassikko :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miekii sillai syrjäsilmäl,vaik on nähty sata kertaa ja ihan tyhmä oikeestaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon nyt pretty womania
ai,tä!...sie oot tyhmä...mitä ihmettä sie horiset.