|O |O |O ei saa kiusata!!! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie syön sipulisipsejä.
Onko hyviä?
|O |O |O ei saa kiusata!!! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie syön sipulisipsejä.
Muistatko ne ihanat kikcers sipsit vai miten nyt kirjotettiinkaan,ne oli kansAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie syön sipulisipsejä.
ARGH!!! Mäkin haluun :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:|O |O |O ei saa kiusata!!! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie syön sipulisipsejä.
Onko hyviä?
Kai veit mun kirjeen perille???Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:ARGH!!! Mäkin haluun :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
No siehän ny varsinainen kiusanhenki olet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
Kiittäää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:ARGH!!! Mäkin haluun :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
ottaapa koppia mie viskasen muutaman.
Juu, vein. Ja vein toivomuksen uudesta ketjuntappoketjusta. Sitten kun tämä taas sairastuu niin pukki tuo tilalle uuden :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kai veit mun kirjeen perille???Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No siehän ny varsinainen kiusanhenki olet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
*kävelee ruokakaapille..* :saint:
Hyvä =) Ja kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Juu, vein. Ja vein toivomuksen uudesta ketjuntappoketjusta. Sitten kun tämä taas sairastuu niin pukki tuo tilalle uuden :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kai veit mun kirjeen perille???Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Tää on niinku siitä joka jouluisesta sadustaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Ei ko nyt saakin herkutella!! Mä olin myötäeläny sun flunssaa niin hyvin, että oli multakin paino tippunu reilun kilon Joten hyvällä omallatunnolla vois vähän herkutella tänäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No siehän ny varsinainen kiusanhenki olet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
anna anteeks hani...mie oon parantunu ku taas herkut maistuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ei ko nyt saakin herkutella!! Mä olin myötäeläny sun flunssaa niin hyvin, että oli multakin paino tippunu reilun kilon Joten hyvällä omallatunnolla vois vähän herkutella tänäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No siehän ny varsinainen kiusanhenki olet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ajattelin olla tänään todella tuhma tyttö :ashamed: Päätin ottaa yhden iltaoluen,kun lapset menee nukkumaan :saint:
TietenkinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ei ko nyt saakin herkutella!! Mä olin myötäeläny sun flunssaa niin hyvin, että oli multakin paino tippunu reilun kilon Joten hyvällä omallatunnolla vois vähän herkutella tänäänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No siehän ny varsinainen kiusanhenki olet :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on muute suklaataki ja makumaa karkkipussi.
nii miultahan lähti sillon kolme kiloo eli eiks se tarkota sitä et mie saan vetää herkkuja kolmen kilon eestä.
Tänään taidan olla ku en sitä mambaakaan löytäny omasta kodista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ajattelin olla tänään todella tuhma tyttö :ashamed: Päätin ottaa yhden iltaoluen,kun lapset menee nukkumaan :saint:
sie oot kyl melkonen tuhmeliini.