pohjantähdenalla
Hmmmm..ehkei pikkis enää tule tänään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Hmmmm..ehkei pikkis enää tule tänään :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mistäs muka lumet sait tollaseen ukkoon??? *tivaa* :|Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Se on tehty pumpulista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mistäs muka lumet sait tollaseen ukkoon??? *tivaa* :|Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Toit ittes paketissaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Yllätyyys!
Juu,ajattelin et ois ainakin näyttävä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Toit ittes paketissaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Yllätyyys!
Ai.. höh.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Se on tehty pumpulista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mistäs muka lumet sait tollaseen ukkoon??? *tivaa* :|Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Eipäs vielä kurkita Et saa muuten pukilta.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Niin joo..eipä sitäkään oo hetkeen näkynyAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Kauheeta mitä mä tajusin!! Eihän Kiviskään tiedä tästä!!! Vai tietääkö?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ja mun on ny mentävä, tulee vieraita! :wave:
Heippa! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ja mun on ny mentävä, tulee vieraita! :wave:
MissäAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Sua Pohjis huhuillaan tuolla
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ja mun on ny mentävä, tulee vieraita! :wave:
SuklaataAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:*kirjoittaa pukille*
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:SuklaataAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:*kirjoittaa pukille*
Suklaata
Suklaata
Suklaata
Suklaata
Suklaata
Suklaata
Suklaata
Kiitos!