pohjantähdenalla
:wave: Muuten huomasikko 1401Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
:wave: Muuten huomasikko 1401Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mistä? mikä 1401Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Muuten huomasikko 1401Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Tää viesti on nyt 1403Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mistä? mikä 1401Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Muuten huomasikko 1401Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
|O kompaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tää viesti on nyt 1403Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mistä? mikä 1401Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Muuten huomasikko 1401Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Hyvää kahvia Ajattelin olla tänään ahkera ja leipoa pipareita ja sit tehdä ruoaksi itse lihapulliaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:|O kompaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tää viesti on nyt 1403Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mistä? mikä 1401Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla::wave: Muuten huomasikko 1401Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Noi on ihania Meillä koululaisen joulujuhla on tiistainaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meillä olis parin tunnin päästä neidin kerhon joulujuhla :xmas:
ja illalla ajattelin mennä kuuntelemaan kauneimpia joululauluja =)
Meilä on tiistaina eskarilaisella aamulla klo:9 joulujuhla ja illalla koululaisen joulujuhlaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Noi on ihania Meillä koululaisen joulujuhla on tiistainaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meillä olis parin tunnin päästä neidin kerhon joulujuhla :xmas:
Mä oon ihan täpinässä,kun saa nähdä pojan esiintyvän juhlassaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meilä on tiistaina eskarilaisella aamulla klo:9 joulujuhla ja illalla koululaisen joulujuhlaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Noi on ihania Meillä koululaisen joulujuhla on tiistainaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meillä olis parin tunnin päästä neidin kerhon joulujuhla :xmas:
:wave: Mun pitäs vielä tehdä ne piparit :saint: Kun vaan pääsis tästä koneelta tuonne keittiön puolelle :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:heippulit vaa muru muruset. :wave: nyt on pipsut tehty ja lapset koristelee just muutamia.
Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Heippa :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mun pitää mennä laittautumaan neitin kerhon joulujuhliin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mun pitää mennä laittautumaan neitin kerhon joulujuhliin :wave:
Viime jouluna oli ja aika hauskaa oli esikoisella joulun jälkeen. On kuvia kun pitää koko sitä taloa käsissään ja haukkaa suoraan siitä. Niin hullu en ole, että alkaisin itse tekemään alusta loppuun, vaan just ne valmiit palat ostan taas.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Niinpä,pitäs varmaan munkin ostaa valmiit palat,säästyy hermotAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viime jouluna oli ja aika hauskaa oli esikoisella joulun jälkeen. On kuvia kun pitää koko sitä taloa käsissään ja haukkaa suoraan siitä. Niin hullu en ole, että alkaisin itse tekemään alusta loppuun, vaan just ne valmiit palat ostan taas.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Juu ei oikein jaksa alkaa piparitaikinaa tehdä, se ei oo koskaan houkutellu. Tänä vuonna ei jouluinto ole muutenkaan hirveen suuri. Jos lapsia ei ois, tuskin juhlisin joulua ollenkaan. Niinpä kun äitini kysyi että saako tehdä porkkana- ja lanttulaatikot meille, otin riemulla vastaan. Perunalaatikko tulee kaupasta. :ashamed: Ennen ah niin voimakkaasti vannonu kotitekoisen nimeen (paitsi niiden pipareiden suhteen ) ja nyt sitten ei kiinnosta pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,pitäs varmaan munkin ostaa valmiit palat,säästyy hermotAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viime jouluna oli ja aika hauskaa oli esikoisella joulun jälkeen. On kuvia kun pitää koko sitä taloa käsissään ja haukkaa suoraan siitä. Niin hullu en ole, että alkaisin itse tekemään alusta loppuun, vaan just ne valmiit palat ostan taas.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Mulla samanlaiset fiilikset,en tiedä johtuuko siitä kun ei ole lunta mailla eikä halmeilla..Mä taas teen ite perunalaatikot,muita sit meillä ei syödäkään. Ah sitä ihanan kuuluisaa puurtamista kera 10g perunoiden :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei oikein jaksa alkaa piparitaikinaa tehdä, se ei oo koskaan houkutellu. Tänä vuonna ei jouluinto ole muutenkaan hirveen suuri. Jos lapsia ei ois, tuskin juhlisin joulua ollenkaan. Niinpä kun äitini kysyi että saako tehdä porkkana- ja lanttulaatikot meille, otin riemulla vastaan. Perunalaatikko tulee kaupasta. :ashamed: Ennen ah niin voimakkaasti vannonu kotitekoisen nimeen (paitsi niiden pipareiden suhteen ) ja nyt sitten ei kiinnosta pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,pitäs varmaan munkin ostaa valmiit palat,säästyy hermotAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viime jouluna oli ja aika hauskaa oli esikoisella joulun jälkeen. On kuvia kun pitää koko sitä taloa käsissään ja haukkaa suoraan siitä. Niin hullu en ole, että alkaisin itse tekemään alusta loppuun, vaan just ne valmiit palat ostan taas.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Joo, se on hirveetä touhua. Tänä vuonna mies ois saanu tehdä ihan itse, täällä vauvat jo vie aikaa niin, että ei oikein voi kumpiki tehdä ellei vauvat nuku.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mulla samanlaiset fiilikset,en tiedä johtuuko siitä kun ei ole lunta mailla eikä halmeilla..Mä taas teen ite perunalaatikot,muita sit meillä ei syödäkään. Ah sitä ihanan kuuluisaa puurtamista kera 10g perunoiden :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei oikein jaksa alkaa piparitaikinaa tehdä, se ei oo koskaan houkutellu. Tänä vuonna ei jouluinto ole muutenkaan hirveen suuri. Jos lapsia ei ois, tuskin juhlisin joulua ollenkaan. Niinpä kun äitini kysyi että saako tehdä porkkana- ja lanttulaatikot meille, otin riemulla vastaan. Perunalaatikko tulee kaupasta. :ashamed: Ennen ah niin voimakkaasti vannonu kotitekoisen nimeen (paitsi niiden pipareiden suhteen ) ja nyt sitten ei kiinnosta pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,pitäs varmaan munkin ostaa valmiit palat,säästyy hermotAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viime jouluna oli ja aika hauskaa oli esikoisella joulun jälkeen. On kuvia kun pitää koko sitä taloa käsissään ja haukkaa suoraan siitä. Niin hullu en ole, että alkaisin itse tekemään alusta loppuun, vaan just ne valmiit palat ostan taas.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Niinpä,mäkin ajattelin alkaa setvimään meidän avioliittoa joulun jälkeen,koska lapsille pitää tulla ihana joulu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Joo, se on hirveetä touhua. Tänä vuonna mies ois saanu tehdä ihan itse, täällä vauvat jo vie aikaa niin, että ei oikein voi kumpiki tehdä ellei vauvat nuku.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mulla samanlaiset fiilikset,en tiedä johtuuko siitä kun ei ole lunta mailla eikä halmeilla..Mä taas teen ite perunalaatikot,muita sit meillä ei syödäkään. Ah sitä ihanan kuuluisaa puurtamista kera 10g perunoiden :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei oikein jaksa alkaa piparitaikinaa tehdä, se ei oo koskaan houkutellu. Tänä vuonna ei jouluinto ole muutenkaan hirveen suuri. Jos lapsia ei ois, tuskin juhlisin joulua ollenkaan. Niinpä kun äitini kysyi että saako tehdä porkkana- ja lanttulaatikot meille, otin riemulla vastaan. Perunalaatikko tulee kaupasta. :ashamed: Ennen ah niin voimakkaasti vannonu kotitekoisen nimeen (paitsi niiden pipareiden suhteen ) ja nyt sitten ei kiinnosta pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,pitäs varmaan munkin ostaa valmiit palat,säästyy hermotAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viime jouluna oli ja aika hauskaa oli esikoisella joulun jälkeen. On kuvia kun pitää koko sitä taloa käsissään ja haukkaa suoraan siitä. Niin hullu en ole, että alkaisin itse tekemään alusta loppuun, vaan just ne valmiit palat ostan taas.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mäkin haluisin tehdä piparkakkutalon Mut saa nyt nähdä kuis käyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ai hemmetti, pitääpä lisätä jouluostoslistaan piparkakkutalo... Tai siis ne palaset.
Juu täällä kans tuo lumettomuus vaivaa. Ja vauvojen vaativuus. Ja papan kuolemakin hiertää vielä. Ja avioliittosotkut ja väsymys. No, lapsille tulee hyvä joulu, se on pääasia. :heart:
Meillä setvitty ja päätetty että yhdessä asutaan kunnes vauvat isompia ja jaksan paremmin yh:na ja sitten erotaan. Siihen asti asutaan "kämppiksinä" vain. Hiukan erilainen joulu siis meillä aikuisilla. Ei mitään romanttista tunnelmaa ja sohvalla sylikkäin istumista ja lasten riemun ihailua yhdessä. No, hyvä joulu tästä tulee silti. =)Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,mäkin ajattelin alkaa setvimään meidän avioliittoa joulun jälkeen,koska lapsille pitää tulla ihana joulu :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä setvitty ja päätetty että yhdessä asutaan kunnes vauvat isompia ja jaksan paremmin yh:na ja sitten erotaan. Siihen asti asutaan "kämppiksinä" vain. Hiukan erilainen joulu siis meillä aikuisilla. Ei mitään romanttista tunnelmaa ja sohvalla sylikkäin istumista ja lasten riemun ihailua yhdessä. No, hyvä joulu tästä tulee silti. =)Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,mäkin ajattelin alkaa setvimään meidän avioliittoa joulun jälkeen,koska lapsille pitää tulla ihana joulu :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä setvitty ja päätetty että yhdessä asutaan kunnes vauvat isompia ja jaksan paremmin yh:na ja sitten erotaan. Siihen asti asutaan "kämppiksinä" vain. Hiukan erilainen joulu siis meillä aikuisilla. Ei mitään romanttista tunnelmaa ja sohvalla sylikkäin istumista ja lasten riemun ihailua yhdessä. No, hyvä joulu tästä tulee silti. =)Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Niinpä,mäkin ajattelin alkaa setvimään meidän avioliittoa joulun jälkeen,koska lapsille pitää tulla ihana joulu :heart:
voi vispilä ja pohjis... :hug: :hug: