TheUnforgiven
miulla oli yöllä kuumetta varmaa ihan sikana palelin hullun lailla..päivällä lämpöä jäseniä särkee..nyt helpottaa kun syötiin ja otin särkylääkkeen...toivottavasti menis ohi..
Mene ohi, mene ohi, mene ohi... *tekee loitsuja...* :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miulla oli yöllä kuumetta varmaa ihan sikana palelin hullun lailla..päivällä lämpöä jäseniä särkee..nyt helpottaa kun syötiin ja otin särkylääkkeen...toivottavasti menis ohi..
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miulla oli yöllä kuumetta varmaa ihan sikana palelin hullun lailla..päivällä lämpöä jäseniä särkee..nyt helpottaa kun syötiin ja otin särkylääkkeen...toivottavasti menis ohi..
Juu no tästä ei oo hirveen montaa päivää ku vauvat oli mummilassa ku piti vieraiden takia siivota... Muutaman tunnin siivosin lähes tauotta ja piti silti aamulla jatkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Juu no siivoomisen hoitaa suitsait muutamassa tunnissa jos saat lapset hoitoon. Ja se leipominenkin on ihan kivaa sit kun siihen vaan ryhtyy.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kyl mie aion siivota... On täs viel aikaa jouluun. Jospa mummi ottais ens viikol vauvat luokseen muutamaksi tunniksi ja vaikka 2-vuotiaan kans. Leipomista inhoan, mutta kyllä aattelin jotain väkertää pakastimeen valmiiksi, ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No höh... Mutta älä anna sen pilata joulumieltä!! Vähän kynttilöitä palamaan ja vaikka kaupan valmiit pakastepullat tms uuniin, niin saa hyvät tuoksut ja vähän tunnelmaa. Eihän se välttämättä paljon vaadi. Älä ressaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tiipi81, hitto, kade olen. Meillä kaaos, ei ole aikaa siivota kunnolla. Vaatteita kun pistin kaappiin, totesin että lapsilla liian vähän tilaa kaapissa, joten tyhjensin pikaisesti yhden kaapin lastenhuoneesta ja siirsin pojan vaatteet sinne. No, nyt tilaa vaatteilla, mutten tiiä mihin sitte tungen tavarat, jotka otin sieltä vaatteiden tieltä pois.
Ei mullakaan loppujen lopuks kauaa menny. Mutta kun olin hätähousu ton siivoomisen kanssa, niin joudun vielä kertaalleen siivoamaan oikein kunnolla ennen joulua.
Miks mun pitää olla tällänen siisteysfriikki :headwall:
Meillä kun pitää joka paikan kiiltää ja olla tip top, muuten mä en saa mielenrauhaa... :kieh: Kun oppis välillä kattomaan sormien läpi... Mieskin tuumas, että tää vaan tuntuu pahenevan tää mun siivousintoilu :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Me syödään tuon miehen kanssa nyt tässä välissä. Mutta tuun kohta takas :wave:
ooksä nähny painajaisia ?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiietkö,miuta puukotettii viime yönä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:ooksä nähny painajaisia ?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiietkö,miuta puukotettii viime yönä.
Noi on kamalia unia... Ne tuntuu kyllä niin todelta...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:ooksä nähny painajaisia ?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiietkö,miuta puukotettii viime yönä.
joku heppu kidnappas miut ja puukotti selkää kaks kertaa,ku en tehny mitä se halus ja toisel puukotuksel just heräsin ja tunsin oikeesti et ihan ku ois puukotettu...sattu selkää...tosi outoo...
Anteeks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miun viksu unikirja sanoo puukotuksesta seuraavaa.
sukupuoliaktin vertauskuva.kätkettyä vihamielisyyttä puukotettua kohtaan,joka on laadultaan sukupuolista.
eli mie tunnen itteäni kohtaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Noi on kamalia unia... Ne tuntuu kyllä niin todelta...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:ooksä nähny painajaisia ?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiietkö,miuta puukotettii viime yönä.
joku heppu kidnappas miut ja puukotti selkää kaks kertaa,ku en tehny mitä se halus ja toisel puukotuksel just heräsin ja tunsin oikeesti et ihan ku ois puukotettu...sattu selkää...tosi outoo...
:hug: :hug:
Mä näin kans viimeyönä niin todentuntusen unen... rupesin helpotuksesta itkemään kun heräsin.
Näin sellasta unta, että tuo mun rakas mies kuoli sydänkohtaukseen ihan ykskaks... se oli ihan kauheeta ja sitten mä en jaksanu huolehtia meiän pojastakaan enää ja se vietiin multa pois :'(
AIVAN KAMALA uni. Kyllä aamulla halasin kumpaakin miestä lujaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Anteeks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miun viksu unikirja sanoo puukotuksesta seuraavaa.
sukupuoliaktin vertauskuva.kätkettyä vihamielisyyttä puukotettua kohtaan,joka on laadultaan sukupuolista.
eli mie tunnen itteäni kohtaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Niinpä... Kummia unia. Meiän isäkin oli nähny yöllä ihan järkkyä unta. Onkohan ollu joku planeetta nyt vähän vinksallaan tuolla taivaalla :/