The Ketjuntappoviestit II

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Äh, pitää odottaa että mies syöny. Vauvat ku ei pysy paikallaan, pitää vahtia. Tyttövauva oppi muuten istuun tuetta. :heart:
Ihanaa :heart: Varmaan tyttö ihan innoissaan uudesta taidosta. Meillä kun opittiin itse nousemaan istumaan niin sitä sitten monta päivää kyllä esiteltiin. Lattialle makaamaan....istumaan....lattialle makaamaan....istumaan.... :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Sehän syö sitä kurkkua samalla :eek: :eek: :eek:
:headwall: Huutaa samalla Hii-O-Hoi |O |O |O JA SEHÄN ON MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |O
Ei kai
:eek:
Kyllä se sitä syö |O |O |O

:headwall: No ei kai se raskaana olevaa mambaa söisi....voi sun kanssa :headwall:

Viblsp
Äh, pitää odottaa että mies syöny. Vauvat ku ei pysy paikallaan, pitää vahtia. Tyttövauva oppi muuten istuun tuetta. :heart:
Ihanaa :heart: Varmaan tyttö ihan innoissaan uudesta taidosta. Meillä kun opittiin itse nousemaan istumaan niin sitä sitten monta päivää kyllä esiteltiin. Lattialle makaamaan....istumaan....lattialle makaamaan....istumaan.... :D :heart:
Se ei taida ymmärtää miksi me hihkutaan kun se istuu. :D

Yks uus on kans se, että tytölle kun sanoo KÄÄ, se riemastuu ja vastaa KÄÄ. Mielenkiintoisia "keskusteluja" 8kk vanhan kanssa. :D Mutta niin, onhan tuokin kommunikointia... Tai jotain. :D

Se ei taida ymmärtää miksi me hihkutaan kun se istuu. :D

Yks uus on kans se, että tytölle kun sanoo KÄÄ, se riemastuu ja vastaa KÄÄ. Mielenkiintoisia "keskusteluja" 8kk vanhan kanssa. :D Mutta niin, onhan tuokin kommunikointia... Tai jotain. :D
No onhan se....me ei vaan ymmärretä:D

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Ilta päivää :wave:
:wave:
Mua ketuttaa,kun eilen just siivosin ja taas tänään sais tehdä samat asiat ku eilen |O Kyllä nuo miehet on sit niin hyviä sotkemaan!
:hug:
Sori, mutta joudun lähtee...tulee vieraita. Nähdään myöhemmin :wave: :heart:

pohjantähdenalla
Ilta päivää :wave:
:wave:
Mua ketuttaa,kun eilen just siivosin ja taas tänään sais tehdä samat asiat ku eilen |O Kyllä nuo miehet on sit niin hyviä sotkemaan!
:hug:
Sori, mutta joudun lähtee...tulee vieraita. Nähdään myöhemmin :wave: :heart:
Juu,nähdään :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä