Tilaa pizzataxista ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kohta kauppaan. Ku ei jaksais vaan, mutta pakko. ;/
Tilaa pizzataxista ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kohta kauppaan. Ku ei jaksais vaan, mutta pakko. ;/
Tuoko ne myös maitoa ja maissinaksuja?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tilaa pizzataxista ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kohta kauppaan. Ku ei jaksais vaan, mutta pakko. ;/
Tuo ne jos oikein kiltisti pyytää. Sanot vaan että tulkaa kaupan kautta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tuoko ne myös maitoa ja maissinaksuja?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tilaa pizzataxista ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kohta kauppaan. Ku ei jaksais vaan, mutta pakko. ;/
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt mie lähen vääntää lapsien kaa niit pipsuja,näkyillää myöhemmi. :wave:
Sehän syö sitä kurkkua samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
:headwall: Huutaa samalla Hii-O-Hoi |O |O |O JA SEHÄN ON MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sehän syö sitä kurkkua samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
=)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Äh, pitää odottaa että mies syöny. Vauvat ku ei pysy paikallaan, pitää vahtia. Tyttövauva oppi muuten istuun tuetta. :heart:
Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::headwall: Huutaa samalla Hii-O-Hoi |O |O |O JA SEHÄN ON MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sehän syö sitä kurkkua samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ihanaa :heart: Varmaan tyttö ihan innoissaan uudesta taidosta. Meillä kun opittiin itse nousemaan istumaan niin sitä sitten monta päivää kyllä esiteltiin. Lattialle makaamaan....istumaan....lattialle makaamaan....istumaan.... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Äh, pitää odottaa että mies syöny. Vauvat ku ei pysy paikallaan, pitää vahtia. Tyttövauva oppi muuten istuun tuetta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::headwall: Huutaa samalla Hii-O-Hoi |O |O |O JA SEHÄN ON MAMBA.....MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Sehän syö sitä kurkkua samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kyllä se sitä syö |O |O |O
Se ei taida ymmärtää miksi me hihkutaan kun se istuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ihanaa :heart: Varmaan tyttö ihan innoissaan uudesta taidosta. Meillä kun opittiin itse nousemaan istumaan niin sitä sitten monta päivää kyllä esiteltiin. Lattialle makaamaan....istumaan....lattialle makaamaan....istumaan.... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Äh, pitää odottaa että mies syöny. Vauvat ku ei pysy paikallaan, pitää vahtia. Tyttövauva oppi muuten istuun tuetta. :heart:
No onhan se....me ei vaan ymmärretäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Se ei taida ymmärtää miksi me hihkutaan kun se istuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ihanaa :heart: Varmaan tyttö ihan innoissaan uudesta taidosta. Meillä kun opittiin itse nousemaan istumaan niin sitä sitten monta päivää kyllä esiteltiin. Lattialle makaamaan....istumaan....lattialle makaamaan....istumaan.... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Äh, pitää odottaa että mies syöny. Vauvat ku ei pysy paikallaan, pitää vahtia. Tyttövauva oppi muuten istuun tuetta. :heart:
Yks uus on kans se, että tytölle kun sanoo KÄÄ, se riemastuu ja vastaa KÄÄ. Mielenkiintoisia "keskusteluja" 8kk vanhan kanssa. Mutta niin, onhan tuokin kommunikointia... Tai jotain.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilta päivää :wave:
Mua ketuttaa,kun eilen just siivosin ja taas tänään sais tehdä samat asiat ku eilen |O Kyllä nuo miehet on sit niin hyviä sotkemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilta päivää :wave:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mua ketuttaa,kun eilen just siivosin ja taas tänään sais tehdä samat asiat ku eilen |O Kyllä nuo miehet on sit niin hyviä sotkemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilta päivää :wave:
Juu,nähdään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mua ketuttaa,kun eilen just siivosin ja taas tänään sais tehdä samat asiat ku eilen |O Kyllä nuo miehet on sit niin hyviä sotkemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilta päivää :wave:
Sori, mutta joudun lähtee...tulee vieraita. Nähdään myöhemmin :wave: :heart: