*järkyttynyt*Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Miten sä voit näyttää noin hyvältä? :heart:
*järkyttynyt*Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Jos asut jossain, misä olisi stockmann lähellä niin ne on siellä nyt tarjouksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Niin joo... roskien vientiin ja postin hakuun!! Mä toivon pukilta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Käyt viemässä roskia Ne on vaaleanpunaiset ja valkoinen se karvavuoriAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Oi että... mäkin haluasin... en vaan tiä mitä niillä tekisin ko en tupakallakaan käy :/Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:POHJIS!!!! PIHALLE |O |O |O
Mulla on muuten ihqut talvi crocksit. Niissä on ihana valkoinen, pehmeä vuori. Niissä ei varpaat palellu
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
uuuuuuuulalaaaaaaaaaa
*Ojentaa pussia* Ole hyväAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mulla on sipsejä...lällällää
Saisinkö minäkin *rukoilee polvillaan lattialla* ku ei muistettu ostaa kun kaupassa käytiin!
Siispä Tampereelle shoppailemaan Kiitti vinkistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Jos asut jossain, misä olisi stockmann lähellä niin ne on siellä nyt tarjouksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Niin joo... roskien vientiin ja postin hakuun!! Mä toivon pukilta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Käyt viemässä roskia Ne on vaaleanpunaiset ja valkoinen se karvavuoriAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Oi että... mäkin haluasin... en vaan tiä mitä niillä tekisin ko en tupakallakaan käy :/Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:POHJIS!!!! PIHALLE |O |O |O
Mulla on muuten ihqut talvi crocksit. Niissä on ihana valkoinen, pehmeä vuori. Niissä ei varpaat palellu
:saint: Tulee vaan jotenkin niin luonnostaanAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:*järkyttynyt*Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Nyt tuli totaalinen repsAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä::saint: Tulee vaan jotenkin niin luonnostaanAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:*järkyttynyt*Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hei keventäiskö tää tunnelmaa entisestää.
http://www.youtube.com/watch?v=D4VVkozUKBI
Roikkuux tol piirashuulet jalkovälissä, vai mitä pinkkii siel alushameen alla on? Ai ai ai.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
uuuuuuuulalaaaaaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:http://www.youtube.com/watch?v=HS7aULdHo24
Akon-Sorry, Blame It On Me
lisää musaa, vaikka ei mua enää täällä huomatakaan....
Hitsi joku huomas....en mää tohdi kertoo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Roikkuux tol piirashuulet jalkovälissä, vai mitä pinkkii siel alushameen alla on? Ai ai ai.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
uuuuuuuulalaaaaaaaaaa