The Ketjuntappoviestit II

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
eiku tuijota miun proffiilii :whistle:

en kyl tuijota,sit miul o taas simmut ihan sekasi. :D
mie täs mietin et kuka mie oon :eek:

siin onkii miettimist ainakii miul,ku ihmettelen kaikeaikaa kukaha tuo on ...tuo kukamieoon... :eek: :eek: :eek:

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
Eikö seura kelpaa :'(
No mee vaan jos siltä tuntuu, eihän me väkisin sua pidätellä :hug: Sulla on kuitenkin jotain lovejuttuja taas :heart: :whistle:

älä ny viitti,toki seura kelpaa...eikä miul kyl mitää lovejuttui oo,ku mies ei oo ees koton,enkä yksinnää jaksa ruveta loveilee. :D
mie nyt sit oon viel hetken...kyl sie osaat sit oikiast narust nykiä. :heart: :hug:
:LOL: :heart: :hug: Jipii! :D
Mä oisin muuten hälyttänyt emännän mamban paikalle :whistle:

Eiku oikeesti! Mistä tietää, et on bannattu? Mun kone huutaa koko ajan, ku yritän lähettää viestejä; et INDEX WAS OUTSIDE THE BOUNDS OF THE ARREY. Mitä se tarkoittaa? Kertokaa mulle pliis.

Muoks. Okei siis tähän sai vastattuu. Mut KERTOKAA SILTI jooko. Enkä mä pääse keskustelujen ykkössivua pidemmälle selaamaan otsikoita. KUI?

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Eiku oikeesti! Mistä tietää, et on bannattu? Mun kone huutaa koko ajan, ku yritän lähettää viestejä; et INDEX WAS OUTSIDE THE BOUNDS OF THE ARREY. Mitä se tarkoittaa? Kertokaa mulle pliis.
Ei sua ainakaa oo bannattu ku pääsit kirjottelemaan tänne :D

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
*tadaa* *hyppää paikalle* mikäs juttu tää on? uusi ketju? mihin se vanha kuoli?
*ristikuulustelee* :D
Missäs sitä on luuhattu |O |O |O
Vanha ketju rupes voimaan pahoin... ei enää jaksanut elää... tehtiin uus :saint:
en mä millään kerkii olemaan kymmenessä paikassa yhtäaikaa, vaikka kuinka super olisinkin... :ashamed: no can do.... tsori....
Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä?
Höpöhöpö.... en usko |O |O |O
murmeli :heart:
no... öööh... mulla sattuu olemaan muutakin elämää....:ashamed:...kai.... :D

pohjantähdenalla
*tadaa* *hyppää paikalle* mikäs juttu tää on? uusi ketju? mihin se vanha kuoli?
*ristikuulustelee* :D
Missäs sitä on luuhattu |O |O |O
Vanha ketju rupes voimaan pahoin... ei enää jaksanut elää... tehtiin uus :saint:
en mä millään kerkii olemaan kymmenessä paikassa yhtäaikaa, vaikka kuinka super olisinkin... :ashamed: no can do.... tsori....
Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä? Ai miten niin et kerkiä?
Höpöhöpö.... en usko |O |O |O
murmeli :heart:
no... öööh... mulla sattuu olemaan muutakin elämää....:ashamed:...kai.... :D
Ei tänään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
POHJIS!!!! PIHALLE |O |O |O
Mulla on muuten ihqut talvi crocksit. Niissä on ihana valkoinen, pehmeä vuori. Niissä ei varpaat palellu :)
Oi että... mäkin haluasin... en vaan tiä mitä niillä tekisin ko en tupakallakaan käy :/

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä