Btw. hani,mua alkaa aina laulattaa ku oot paikallaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mun täytyy rakastaa nä
elämät roskiin
mun sydän pauhaava ku
kuohuva koski
Se muille mitä tekee tahdo
en kuulla
välistä rakkaus tahtoo
elää ja kuolla
Mut sun lähelläs mieli
peilityyni on
Ei kauneus oo rumuutta
kauniimpaa
ruma on kaunis ja kaunis
rumaa
Jos ruma on suoraa ja
kaunis väärää
kuka kauniin säätää ja
ruman määrää
:heart:
anna palaa hani,mulla vasta eka menosAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tekis mieleni juoda vielä toinenkin olut Kehtaiskohan sitä? Mulla kyllä nousee pian päähän
Vitsit kun ois glögiä... kuumajuoma tekis nyt terää. Tulis uni paremmin
mulla olis lämmintä glögiäAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tekis mieleni juoda vielä toinenkin olut Kehtaiskohan sitä? Mulla kyllä nousee pian päähän
Vitsit kun ois glögiä... kuumajuoma tekis nyt terää. Tulis uni paremmin
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:palasin takas,nyt miul o leipää ja banskuu.
Eikö seura kelpaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
eiku tuijota miun proffiiliiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Btw. hani,mua alkaa aina laulattaa ku oot paikallaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mun täytyy rakastaa nä
elämät roskiin
mun sydän pauhaava ku
kuohuva koski
Se muille mitä tekee tahdo
en kuulla
välistä rakkaus tahtoo
elää ja kuolla
Mut sun lähelläs mieli
peilityyni on
Ei kauneus oo rumuutta
kauniimpaa
ruma on kaunis ja kaunis
rumaa
Jos ruma on suoraa ja
kaunis väärää
kuka kauniin säätää ja
ruman määrää
:heart:
Juu,ei mihinkään pois |OAlkuperäinen kirjoittaja dolly:eiku tuijota miun proffiiliiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:eiku tuijota miun proffiiliiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
HUIPPU pitä tallentaa oikein kirjanmerkkeihin =)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:http://www.youtube.com/watch?v=MNzZzsvOClc
Psst! Se on löytäny mamban! siis näin meidän keskenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikö seura kelpaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
No mee vaan jos siltä tuntuu, eihän me väkisin sua pidätellä :hug: Sulla on kuitenkin jotain lovejuttuja taas :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikö seura kelpaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
No mee vaan jos siltä tuntuu, eihän me väkisin sua pidätellä :hug: Sulla on kuitenkin jotain lovejuttuja taas :heart:
mie täs mietin et kuka mie oonAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:eiku tuijota miun proffiiliiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
en kyl tuijota,sit miul o taas simmut ihan sekasi.
AAAAAaaaaa juu, no oishan mun toi pitäny tajuta. MambaperjantaiAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Psst! Se on löytäny mamban! siis näin meidän keskenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikö seura kelpaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Psst! Se on löytäny mamban! siis näin meidän keskenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikö seura kelpaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
:heart: :hug: Jipii!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikö seura kelpaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei hittolaine,kyl mie nyt taijan kuiteskii lähtee tuijottaa tota telkkuu.
älä ny viitti,toki seura kelpaa...eikä miul kyl mitää lovejuttui oo,ku mies ei oo ees koton,enkä yksinnää jaksa ruveta loveilee.
mie nyt sit oon viel hetken...kyl sie osaat sit oikiast narust nykiä. :heart: :hug: