Lunatic
Hyi helkkari! :x Juntti-heka iskee jälleen..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Hyi helkkari! :x Juntti-heka iskee jälleen..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Hyvää yötä! Ja nähdään huomenissa :heart: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tykkään teist kaikist nii pal,mut nyt on pakko mennä.miun niskoja vähän jäytää ja jumittaa.kassellaa huomen jossai vaihees...ai nii meillehä tulee huomen vieraita...jollokii kuiteskii.heippa ja hyvät yöt. :wave: :heart: :hug:
:hug: :hug: :wave: :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tykkään teist kaikist nii pal,mut nyt on pakko mennä.miun niskoja vähän jäytää ja jumittaa.kassellaa huomen jossai vaihees...ai nii meillehä tulee huomen vieraita...jollokii kuiteskii.heippa ja hyvät yöt. :wave: :heart: :hug:
Mahtava kieli sillä ainakin on :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hyi helkkari! :x Juntti-heka iskee jälleen..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Nähhään! Hyvää yötä ja kauniita unia!! Voi sun niskojas... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tykkään teist kaikist nii pal,mut nyt on pakko mennä.miun niskoja vähän jäytää ja jumittaa.kassellaa huomen jossai vaihees...ai nii meillehä tulee huomen vieraita...jollokii kuiteskii.heippa ja hyvät yöt. :wave: :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Jessus,mikä kyrsänjatke :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ai sä tunnet tyypinAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hyi helkkari! :x Juntti-heka iskee jälleen..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kaikilla erikoisilla, rohkeilla ja erilaisilla ihmisillä on yleensä aina yksi tietty väri, mihin on mieltynyt. Yleensä värikin on joku "vahva" väri.Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tää oli mielenkiintonen... Hyvällä tapaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:1. sähkönsininenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä teen teille nyt gallupin:
1. lempiväri
2. hiustenväri
3. auton väri
Ja kaikki vastaa :xmas:
2. tummaliila+pinkit raidat
3. viininpunainen
miltä osin?
siltä taitais saada hyvää kieli hoitooAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Vieläki on alapää kippee...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ai sä tunnet tyypinAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hyi helkkari! :x Juntti-heka iskee jälleen..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
niin, joo, aivanAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Kaikilla erikoisilla, rohkeilla ja erilaisilla ihmisillä on yleensä aina yksi tietty väri, mihin on mieltynyt. Yleensä värikin on joku "vahva" väri.Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tää oli mielenkiintonen... Hyvällä tapaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:1. sähkönsininenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä teen teille nyt gallupin:
1. lempiväri
2. hiustenväri
3. auton väri
2. tummaliila+pinkit raidat
3. viininpunainen
miltä osin?
Jos on tarpeeksi vahva persoona (ja ok, rahatilanne hyvä) on autokin yleensä lempivärin mukainen.
Hiusten värikin kertoo ihmisestä paljon, jos se on joku "tavallisuudesta" poikkeava.
Ai niinku niin hyvin tunnetteAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Vieläki on alapää kippee...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ai sä tunnet tyypinAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hyi helkkari! :x Juntti-heka iskee jälleen..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Sä oot niinku mä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ja nyt analyysin jälkeen, vastaan itse:
1. valkoinen
2. tumman ruskea luonnostansa, vaaleita raitoja
2. sininen
Eli mä oon tosi tavallinen.
Sä oot siis aika vahva persoona, jollakin tapaa vähän erikoinen...? (ja varmasti siis hyvällä tavalla) Pitääkö paikkaansa?Alkuperäinen kirjoittaja dolly:liilaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä teen teille nyt gallupin:
1. lempiväri
2. hiustenväri
3. auton väri
blondi
ylläri,ylläri,liila
Hyvää yötä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:mut nyt mun on taas pakko liitää! öitä! :wave:
Jeah beibi B)Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Sä oot niinku mä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ja nyt analyysin jälkeen, vastaan itse:
1. valkoinen
2. tumman ruskea luonnostansa, vaaleita raitoja
2. sininen
Eli mä oon tosi tavallinen.
Sinustakin löytyy tiettyä vahvuutta persoonastasi... Olenko oikeassa?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:1. Ei selkeästi yhtä väriä, mutta musta, valkoinen, punainen, violetti, oranssi ja limen vihreä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä teen teille nyt gallupin:
1. lempiväri
2. hiustenväri
3. auton väri
2. vaihtelee...nyt tumma ruskea.
3. musta
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Sinustakin löytyy tiettyä vahvuutta persoonastasi... Olenko oikeassa?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:1. Ei selkeästi yhtä väriä, mutta musta, valkoinen, punainen, violetti, oranssi ja limen vihreä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä teen teille nyt gallupin:
1. lempiväri
2. hiustenväri
3. auton väri
2. vaihtelee...nyt tumma ruskea.
3. musta
*haluaa selvittää pitääkö nää ollenkaan paikkaansa...*