The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Millassen ajokortin tuo vaatii:unsure:
"ÄLLITÄLLI" Uiva Panssarivaunu. TUNTEMATON SOTILAS 2017, Koljonvirta teatterin Lellikki, Iisalmi - Huutokaupat.com
Suurin nopeus tiellä on 61,5 km/h. Polttoaineen kulutus 90–110 litraa/100 km.
Moottori on nelitahtinen JaMZ-238V-dieselmoottori. Sen iskutilavuus 14,86 litraa ja nimellisteho 240 hv (177 kW).
Teknisestihän toi on kuorma-auto joten c-kortilla tota ajetaan. Paitti jos kyydissä on kuski mukaanlukien yhdenksän henkeä niin sit tarttee "lihaluvan" eli d-kortin.

Pasi on kans panssaroitu kuorma- auto joka on ihan semmoisenaan rekisteröitävissä tieliikenteeseen, samoin kuin panssaroimaton nivelohjattu telavetoinen Bankku.

Ton tieliikennekelpoisuudesta mä en ole ihan varma. Ei ainakaan olis suotavaa koska noi telat rouhii tien kuin tien kynnöspelloksi. Käy vaikka panssarimuseossa toteamassa asia. Tiet ny vaan ei oikein tommoisia vehkeitä kestä.

Mut peltoautonahan tommoinen on ihammahtavuutta. Siin ei edes tartte korttia. Eikä tartte pelätä pieniä peltikolhuja, eikä edes pienet tai isommatkaan puut menoa haittaa.
Mut kallioon tommoisella ei kande törmätä. Pienelläkään nopeudella. Ei nääs o mitään suojavarusteita joten törmäys pienelläkin nopeudella kallioon tarkoittaa sitä, että vaunun ei välttämättä käy kuinkaan mutta sisälläolijat todellakin kärsivät.
 
Mr. Hanky
Oon just nyt paskalla, piti huuhtaista välillä, kun haju on niin kaamea. Join illalla punkkupullollisen ruuan kanssa ja parit kaljatkin. Oli pakko nousta sängystä sen peräpään paineen takia. Kiva kun on tää ketju joutenolijoille, ei kukaan muu ole kiinnostunut minun tortun väännöistä. Lintsaan muuten töistä tänään.

Kaikki yllä on totta, ihan oikeesti
 
vierailija
Oon just nyt paskalla, piti huuhtaista välillä, kun haju on niin kaamea. Join illalla punkkupullollisen ruuan kanssa ja parit kaljatkin. Oli pakko nousta sängystä sen peräpään paineen takia. Kiva kun on tää ketju joutenolijoille, ei kukaan muu ole kiinnostunut minun tortun väännöistä. Lintsaan muuten töistä tänään.

Kaikki yllä on totta, ihan oikeesti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä