Onko jo niin kylmä ulkona sielläkin?Varmaan viimeiset iltakahvit terassilla.
Onko jo niin kylmä ulkona sielläkin?Varmaan viimeiset iltakahvit terassilla.
Tänään oli viellä lämmin päivä,mutta on ollu jo viileitä päiviä. Saa nähdä vieläkö on lämpimiä iltoja. Niin kun toi on avoin terassi,niin ei kylminä iltoina viitti mennä kahville.Onko jo niin kylmä ulkona sielläkin?
Hitsi kun tulis vielä lämpimiä elokuun iltoja eikä ois niin hiivatin kylmää...ois ihana laittaa kynttilät lyhtyyn ja mennä illalla istuskelemaan tonne hämärään ja laittaa musiikkia taustalle ja vaikka syödä jotain hyvääTänään oli viellä lämmin päivä,mutta on ollu jo viileitä päiviä. Saa nähdä vieläkö on lämpimiä iltoja. Niin kun toi on avoin terassi,niin ei kylminä iltoina viitti mennä kahville.
Iltaa leidit! Olen uusi täällä!
Iltaa, etkö keksinyt muunlaista nikkiä?Iltaa leidit! Olen uusi täällä!
Joo,niin olisi ihanaa & ehkä lasillinen kylmää viiniä. Toivotaan että tulee viellä ihania ilmoja.Hitsi kun tulis vielä lämpimiä elokuun iltoja eikä ois niin hiivatin kylmää...ois ihana laittaa kynttilät lyhtyyn ja mennä illalla istuskelemaan tonne hämärään ja laittaa musiikkia taustalle ja vaikka syödä jotain hyvää
Valitsin repertuaaristani parhaimman.Iltaa, etkö keksinyt muunlaista nikkiä?
JaahaValitsin repertuaaristani parhaimman.
Mä kanssa aattelin että lasillinen hyvää punaviiniä ois kanssa ihan hyvää rentoutumistaJoo,niin olisi ihanaa & ehkä lasillinen kylmää viiniä. Toivotaan että tulee viellä ihania ilmoja.
Mä kanssa aattelin että lasillinen hyvää punaviiniä ois kanssa ihan hyvää rentoutumista
EiMoikka tytöt, maistuisiko mokka?
Hankkikaa tälläinenJoo,niin olisi ihanaa & ehkä lasillinen kylmää viiniä. Toivotaan että tulee viellä ihania ilmoja.
Kaikenlaisia juttuja sitä sinäkin aina löyvät
Miten niiKaikenlaisia juttuja sitä sinäkin aina löyvät
Löytysköhän munille samanlaiset munien riippukeinut ?
Siten nii Sulla on usein ihan ihme linkkejä johonkin outouksiinMiten nii
Oon normaali verrattuna rättikseenSiten nii Sulla on usein ihan ihme linkkejä johonkin outouksiin