The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Minä en kiusaa ketään. Meitä mustia kiusataan.
Sympatiani sinulle. Olen itsekin entinen musta, nykyinen harmaa, koska olen joutunut palstakiusaamisen uhriksi. En tiedä, onko kiusaajamme samoja, enkä lähde arvuuttelemaan sen enempää, mutta omien kiusaajieni henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni. Kaksinaamaista porukkaa; naamatusten esitetään ystävää, selän takana ollaan jotakin muuta.
 
vierailija
Sympatiani sinulle. Olen itsekin entinen musta, nykyinen harmaa, koska olen joutunut palstakiusaamisen uhriksi. En tiedä, onko kiusaajamme samoja, enkä lähde arvuuttelemaan sen enempää, mutta omien kiusaajieni henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni. Kaksinaamaista porukkaa; naamatusten esitetään ystävää, selän takana ollaan jotakin muuta.
Kiitos samoin. Tiedän keitä he ovat. Ennen oltiin hyvää pataa. Nyt he kiusaavat meitä.
 
Mux Esta
Sympatiani sinulle. Olen itsekin entinen musta, nykyinen harmaa, koska olen joutunut palstakiusaamisen uhriksi. En tiedä, onko kiusaajamme samoja, enkä lähde arvuuttelemaan sen enempää, mutta omien kiusaajieni henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni. Kaksinaamaista porukkaa; naamatusten esitetään ystävää, selän takana ollaan jotakin muuta.
Aivan kuin omasta kynästäni...
 
Päivää :)
Mukavaa päivää sinne.

Mukava päivä töissä & töihin tuli tänään
oikein mukava puhelias nuorimies. :)

Pienet nokoset otettu & kahvit juotu.
Söin äsken papupastaa & kikherneitä ja sitruunapestoa & salaattia. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä