En ihmettele. Harmaat kiusaavat kunnes ketjussa ei käy ketään tai hyvin harva.Onko täällä joku mielenosoitus käynnissä ku ei oo ketään paikalla?
Ei se haittaa, ihanan rauhaisaa
Tunnusta heti ketä oot kiusannu?En ihmettele. Harmaat kiusaavat kunnes ketjussa ei käy ketään tai hyvin harva.
Minä en kiusaa ketään. Meitä mustia kiusataan.Tunnusta heti ketä oot kiusannu?
Sympatiani sinulle. Olen itsekin entinen musta, nykyinen harmaa, koska olen joutunut palstakiusaamisen uhriksi. En tiedä, onko kiusaajamme samoja, enkä lähde arvuuttelemaan sen enempää, mutta omien kiusaajieni henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni. Kaksinaamaista porukkaa; naamatusten esitetään ystävää, selän takana ollaan jotakin muuta.Minä en kiusaa ketään. Meitä mustia kiusataan.
Kiitos samoin. Tiedän keitä he ovat. Ennen oltiin hyvää pataa. Nyt he kiusaavat meitä.Sympatiani sinulle. Olen itsekin entinen musta, nykyinen harmaa, koska olen joutunut palstakiusaamisen uhriksi. En tiedä, onko kiusaajamme samoja, enkä lähde arvuuttelemaan sen enempää, mutta omien kiusaajieni henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni. Kaksinaamaista porukkaa; naamatusten esitetään ystävää, selän takana ollaan jotakin muuta.
Aivan kuin omasta kynästäni...Sympatiani sinulle. Olen itsekin entinen musta, nykyinen harmaa, koska olen joutunut palstakiusaamisen uhriksi. En tiedä, onko kiusaajamme samoja, enkä lähde arvuuttelemaan sen enempää, mutta omien kiusaajieni henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni. Kaksinaamaista porukkaa; naamatusten esitetään ystävää, selän takana ollaan jotakin muuta.
Oon Särkänniemessä.Onko täällä joku mielenosoitus käynnissä ku ei oo ketään paikalla?
Ei se haittaa, ihanan rauhaisaa
Meren rannalla on vaarallista, voi tulla tsunamiMeren rannalle siskon kanssa.
En ihmettele. Harmaat kiusaavat kunnes ketjussa ei käy ketään tai hyvin harva.
Sano se niille kiusatuille jotka ovat hävinneet täältä.Ei se haukku haavaa tee
Ennemmin suomen puolella akkanen iskeeMeren rannalla on vaarallista, voi tulla tsunami
Sano se niille kiusatuille jotka ovat hävinneet täältä.
aaah työpaikkaromanssiPäivää
Mukavaa päivää sinne.
Mukava päivä töissä & töihin tuli tänään
oikein mukava puhelias nuorimies.
Pienet nokoset otettu & kahvit juotu.
Söin äsken papupastaa & kikherneitä ja sitruunapestoa & salaattia.
No ei oo. Mie oon naimisissa eikä muut miehet kiinnosta. Kiva oli jutella mukavan nuoren miehen kanssa.aaah työpaikkaromanssi
Mitäs pölvästejä täällä on?!