So- pi- vas- ti läm- mun- tä- päs , niin että kaikilla - tai suurimmalla osasta meistä - on kivvaaHelle on sopivan lämmintä tähän nykysäähän verrattuna enkä mä mitään keekuile
Hah sää kirjotit väärinSo- pi- vas- ti läm- mun- tä- päs , niin että kaikilla - tai suurimmalla osasta meistä - on kivvaa
Ja.
Keekuloitpas, lälläspyy !
Mitä sillä tiedolla teet?onx lispettii näkyny?
Ei ole. Ei kehtaa näyttäytyä täällä.onx lispettii näkyny?
Syy poissaoloon voi aivan hyvin liittyä myös henk kohtaiseen elämään tai ihan siihen ettei vaan kerkeä, halua, kiinnosta palstailut...mitä jos kaikki nyt antais menneitten jo olla ja ihmisille mahollisuuden olla vapaasti siellä missä haluavat olla ja tulla, mennä jne omaan tahtiinsa.Ei ole. Ei kehtaa näyttäytyä täällä.
Pukeudu kunnolla Älä nakuilePaleltaa...
Vaatteet on päällä, ikkunat kiinni, muuri lämmitetty, tein niinkuin yks ihana ihminen neuvoi ja laitoin vatiin kuumaa vettä ja jalat veteen n.10 minuutin ajaks ja se auttoi tovin, mutta nyt taas on ihan kalikkakylmä olo.
Tää mitään kesää oo tällanen
Jaa, no moi
Ja lakujäätelöä
Moi moi ja hei vaan sun heiluvillesJaa, no moi
Justhan mää kirjotin että vaatteet on päälläPukeudu kunnolla Älä nakuile
Kamerasta näkee, että noi ei oo vaatteita vaan vaateriekaleita, joilla yrität piilottaa tussun ja tisutJusthan mää kirjotin että vaatteet on päällä
Kenenköhän kameraa sää oikein kattelet kun kyllä mulla on ihan vaatteet päällä?Kamerasta näkee, että noi ei oo vaatteita vaan vaateriekaleita, joilla yrität piilottaa tussun ja tisut
Ai sää edelleen väität napapaitaa ja minuhametta vaatteiksiKenenköhän kameraa sää oikein kattelet kun kyllä mulla on ihan vaatteet päällä?