The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en oo sielläpäinkään vielä ajatuksieni kanssa että mitä syötäisiin :D...mutta tuskinpa nälkäisinäkään ollaan :)

Salaattia ainakin pitää tehdä taas ja paljon (y)
Mä just kasvihuoneessa tuskailin kun salaattia kasvaa ainakin kolmenkymmenen kaupan ruukullisen verran. Ja tietty se kaikki ois valmista käytett'äväksi jus nyt vaikka ne kolmessa erässä kylvin.

• Tykkää
Reactions: Kais
No niin. Kävin uimassa, enkä missään lämmitetyssä altaassa. Menin metsään ja metsän keskellä on lampi ja siinä se tapahtui. I Sibbo. Se oli naku-uinti. Nyt hytisen vanhan kotitaloni vintillä, vanhassa neitsytkammiossani. Mutta kohta lämpiää ja elämä jatkuu.

Mekin rämmittiin eilen kaislavallin yli mereen pulahtamaan. Nakuina, tietty, niikuin aina. Kuka hullu omassa rannassa uikkaria käyttää.

vierailija
No häh nyt?!
Tuossahan 0oo0 mainitsi ihan selvästi että on nukkua kenottanut niskat huonossa asennossa. Ei siihen aromisuoloja tarvita.
No mulle ainakin tulis, takuuvarmasti. Ikinä en ole käyttänyt, mutta kyllä sellainen haiseva purkki oli aikoinaan kaapissa, kun tähån taloon tulin:whistle: En tiedä, kuka käytti, mutta yks tuttu käytti sitä ja sen mieheltä meni muisti myöhemmin - ei kyllä muista edes sitä:whistle::D:ROFLMAO:
OT, mutta ---tässä impotenssi - pidemmän kaavan mukaan. Enhän voi kaikkea tietää:sneaky:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä