Kohta uudet potut kiehumaan,makkaraa uuniin ja salaattia kulhoon. Sipulisilliäkin ostin.
Mä en oo sielläpäinkään vielä ajatuksieni kanssa että mitä syötäisiin ...mutta tuskinpa nälkäisinäkään ollaanKohta uudet potut kiehumaan,makkaraa uuniin ja salaattia kulhoon. Sipulisilliäkin ostin.
Mun mielestä se on hyvää. Huoltoasemakahvien aatelia!Toi Mundo,onkos se vaaleeta vai tummaa kahvia ?
Tai no voihan mä googlettaa millasta on.
Mä just kasvihuoneessa tuskailin kun salaattia kasvaa ainakin kolmenkymmenen kaupan ruukullisen verran. Ja tietty se kaikki ois valmista käytett'äväksi jus nyt vaikka ne kolmessa erässä kylvin.Mä en oo sielläpäinkään vielä ajatuksieni kanssa että mitä syötäisiin ...mutta tuskinpa nälkäisinäkään ollaan
Salaattia ainakin pitää tehdä taas ja paljon
No niin. Kävin uimassa, enkä missään lämmitetyssä altaassa. Menin metsään ja metsän keskellä on lampi ja siinä se tapahtui. I Sibbo. Se oli naku-uinti. Nyt hytisen vanhan kotitaloni vintillä, vanhassa neitsytkammiossani. Mutta kohta lämpiää ja elämä jatkuu.
eli runsauden sarvea tyrkkää...! Se on puputettava joka kerta siellä käydessäs harvennuksien merkeissäMä just kasvihuoneessa tuskailin kun salaattia kasvaa ainakin kolmenkymmenen kaupan ruukullisen verran. Ja tietty se kaikki ois valmista käytett'äväksi jus nyt vaikka ne kolmessa erässä kylvin.
Mä koetan tänään tehdä salaattia hölskykurkkujen tyyliin. Ei haittaa vaikka joutuisi satsi kompostoriin, tuota kun riittää.eli runsauden sarvea tyrkkää...! Se on puputettava joka kerta siellä käydessäs harvennuksien merkeissä
mysteeri--- ei päässyt perilleiltaa, vai yötä, mitä lie
huomenissa tsadi kutsuu, aamusta heti liikenteeseen, örgh, voisko joku nukkua mulle lepoa, en ehkä selviä
Migreeni siitä aromisuolastaHuomenta!
Tulipa nukuttua sikeästi! Meri on metka, aaltoja kuunnellessa on vaan niin rauhallinen olo.
Mutta voi mun niskaa. Nukahdin vissiin huonoon asentoon. Oikealla näkökentässä särisee omituisia valoympyröitä.
No häh nyt?!Migreeni siitä aromisuolasta
No mulle ainakin tulis, takuuvarmasti. Ikinä en ole käyttänyt, mutta kyllä sellainen haiseva purkki oli aikoinaan kaapissa, kun tähån taloon tulin En tiedä, kuka käytti, mutta yks tuttu käytti sitä ja sen mieheltä meni muisti myöhemmin - ei kyllä muista edes sitäNo häh nyt?!
Tuossahan 0oo0 mainitsi ihan selvästi että on nukkua kenottanut niskat huonossa asennossa. Ei siihen aromisuoloja tarvita.