The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.
Aamupalaa & kahvia :coffee:
Kulta Katriina tumma on kyllä pettymys,ei tuo oo yhtään vahvan makuista,kuin muut tummat kahvit.o_O

• Tykkää
Reactions: Elena777
Viimeksi muokattu:
Huomenta.
Aamupalaa & kahvia :coffee:
Kulta Katriina tumma on kyllä pettymys,ei tuo oo yhtään vahvan makuista,kuin muut tummat kahvit.o_O
Ai ai sentään ja vahinko, että tumma Katriina oli pettymys. En itse sitä ole edes kokeillut, sillä vaaleammat paahdoton makuuni. Olen sitten koukkuuntunut normaaliin Katriinaan. Sitä sitten hörpin jaihan hetki sitten. Nyt lähden ulos ja olenkin koko päivän ja metsään menen.
Hyvää jatkoa mittumaarin juhlinnalle!:)(n)

Ai ai sentään ja vahinko, että tumma Katriina oli pettymys. En itse sitä ole edes kokeillut, sillä vaaleammat paahdoton makuuni. Olen sitten koukkuuntunut normaaliin Katriinaan. Sitä sitten hörpin jaihan hetki sitten. Nyt lähden ulos ja olenkin koko päivän ja metsään menen.
Hyvää jatkoa mittumaarin juhlinnalle!:)(n)
No välillä tykkään juoda tummaa kahvia,vaalea paahto juhla mokka menee normikahvina.Niin oli pettymys kun on juonnut paremman makuista tummaa kahvia missä on makua ja vahvuutta,toi kulta Katriina ei erotu vaaleata paahdosta oikeastaan millään tavalla,kun oli kuitenkin tarkoitus saada vahvan makuista mutta pehmeää kahvia.

Hyvää juhannusta sinne.

Viimeksi muokattu:
Mä niiiiin nautin näistä kiireettömistä aamuista:)...saa ihan rauhassa ketturoida ja viipyillä unihötössään ja tehdä ylösnousua oman aikansa..ja nää aamutöhötyksetkin on aivan eri luokkaa siihen arkitoikkarointiin...

Täällä on kaks ruusua hereill..jaa, korjaankin heti - yksi ihastuttava ruusu:love: ja yks joku mikälie :D
Hurmurit nukkuvat vielä...

Sinistä kesätaivasta pilvenhattaroilla höystettynä ja aavistuksenomaista kuikuilua auringolta :)...kelpaa mulle oikein hyvin:love:

Mä niiiiin nautin näistä kiireettömistä aamuista:)...saa ihan rauhassa ketturoida ja viipyillä unihötössään ja tehdä ylösnousua oman aikansa..ja nää aamutöhötyksetkin on aivan eri luokkaa siihen arkitoikkarointiin...

Täällä on kaks ruusua hereill..jaa, korjaankin heti - yksi ihastuttava ruusu:love: ja yks joku mikälie :D
Hurmurit nukkuvat vielä...

Sinistä kesätaivasta pilvenhattaroilla höystettynä ja aavistuksenomaista kuikuilua auringolta :)...kelpaa mulle oikein hyvin:love:
Moikka,nautihan kunnolla kiireettömästä aamusta. :)
Ne on kyllä ihania :)
Mukavaa päivää Kattinen :love:

Kohta lähetään käymään kaupassa :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Moikka,nautihan kunnolla kiireettömästä aamusta. :)
Ne on kyllä ihania :)
Mukavaa päivää Kattinen :love:

Kohta lähetään käymään kaupassa :D
Kuule, mikäs tässä ollessa kun on vaan:)...arkikiireessä se toisinaan tahtoo unohtua mutta - onneksi ei ihan ole vierottunut tämmösestä herkusta(y)

Sujuvaa kauppareissua teille. Mä kävin eilen ja...katotaan miten käy, kävisinkö vasta seuraavalla viikolla...

• Tykkää
Reactions: Kais
Monen monta kivaa kaupunkijuhannustakin koettuna...niissä oma tunnelmansa ja rauhansa kun suurin osa väestä kaikonnut muualle. Kaupunki näyttäytyy ihan erilailla, sitä kiinnittää huomionsa erottuviin yksityiskohtiin mitkä aina ovat läsnä mitkä jotenkin piiloutuvat kuhinaan..

Ja sitten näitä maalaismaisema/kirkonkylä/jumalanselkämyksen takaisia...

Ihan sama missä juhannuksensa tai minkään muunkaan juhlakauden viettää kun itsehän sen juhlatunnelman kuitenkin rakentaa...:)

• Tykkää
Huomenta!

Tulipa nukuttua sikeästi! Meri on metka, aaltoja kuunnellessa on vaan niin rauhallinen olo.

Mutta voi mun niskaa. Nukahdin vissiin huonoon asentoon. Oikealla näkökentässä särisee omituisia valoympyröitä.

• Tykkää
Huomenta!

Tulipa nukuttua sikeästi! Meri on metka, aaltoja kuunnellessa on vaan niin rauhallinen olo.

Mutta voi mun niskaa. Nukahdin vissiin huonoon asentoon. Oikealla näkökentässä särisee omituisia valoympyröitä.
Meri on :love:...sitä joko rakastaa tai sitten ei...mutta kyllä - sen äärellä on aina vain niin hyvä olla...

Koetapa varovasti avata niskojas..teet pitkää rauhallista syvävenyttelyä. Annat paikkojen aueta jotta veri kiertää paremmin...toivottavasti ei jää hönksöttämään päivän ajaksi...

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Kaupassa käynti sujui nopeasti ja vaivatta,ei ollu ruuhkaa. (y)
Jonkin verran oli ihmisiä ostoksilla mutta vähän.

Ja sattui kaveri olemaan kaupassa,niin saatiin kyyti kotiin. :)

Kassa oli muuten oikein hyvällä tuulella :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hittolainen, hyvin tehokkaasti ehti eilen näemmä itikkalaivue pommittaa meikäläistä juhannuskokolla:mad::D...nilkat, ranteet, korvien ympäristö, kaula...sormissakin...vissiin tais muu väki olla ihan rauhassa siitä lähtien kun ite tulin paikalle:cautious:

Mutta- oli kivaa:). Leppoisa tunnelma kohdillaan, ihmeen paljon ihmisiä :)...ja koiria..paria ihanaa nappisilmää sainkin rapsutella ja yks ois väkisinkin lähtenyt myn mukaan :D - metka tapaus, ohimennessäni omistajansa vierestä vaan kuono pitkällään tuli jalkoihini häntää vispaamaan ja rapsutuksia odottamaan omistajan hekotellessa hölmistyneenä että "mitä hittoja tapahtuu:D?!"...kun kuulema on varauksellinen...:rolleyes:-ei oikein siltä vaikuttanut :D! Tuli höpistyä ja rapsuteltua, mökkiläisvieraita molemmat, ja kun lähdin niin koiruliini kiskoi mun perään ja hinkuvinkui :D...

Ipanatkin olivat tahoillansa bonganneet koirapaljoutta ja myöhäisillan aikana jälleen huokailivat tahtoohaluu- kuumeilujaan :D

Kokko oli kaunis ja kuumottava:D...juhlapaikka jälleen näytti parhaat puolensa ja sää sekä maisemat hellivät hyvin:love:...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä