Mie sain nukkua rauhassa tänä aamuna, kun ei kissa jahannu varpaita. Minttu ite nukkui nätisti miun kainalossa,kunnes mies herätti varttia vaille kahdeksanKissan mielestä nukuin sitte liian pitkään...
Juhla Mokkaa Kohta taas liikkeelle, joten kivaa päivää kaikille.Huomenta.
Aamupalaa & kahvia
Kulta Katriina tumma on kyllä pettymys,ei tuo oo yhtään vahvan makuista,kuin muut tummat kahvit.
Mukavaa päivää.Juhla Mokkaa Kohta taas liikkeelle, joten kivaa päivää kaikille.
Ai ai sentään ja vahinko, että tumma Katriina oli pettymys. En itse sitä ole edes kokeillut, sillä vaaleammat paahdoton makuuni. Olen sitten koukkuuntunut normaaliin Katriinaan. Sitä sitten hörpin jaihan hetki sitten. Nyt lähden ulos ja olenkin koko päivän ja metsään menen.Huomenta.
Aamupalaa & kahvia
Kulta Katriina tumma on kyllä pettymys,ei tuo oo yhtään vahvan makuista,kuin muut tummat kahvit.
No välillä tykkään juoda tummaa kahvia,vaalea paahto juhla mokka menee normikahvina.Niin oli pettymys kun on juonnut paremman makuista tummaa kahvia missä on makua ja vahvuutta,toi kulta Katriina ei erotu vaaleata paahdosta oikeastaan millään tavalla,kun oli kuitenkin tarkoitus saada vahvan makuista mutta pehmeää kahvia.Ai ai sentään ja vahinko, että tumma Katriina oli pettymys. En itse sitä ole edes kokeillut, sillä vaaleammat paahdoton makuuni. Olen sitten koukkuuntunut normaaliin Katriinaan. Sitä sitten hörpin jaihan hetki sitten. Nyt lähden ulos ja olenkin koko päivän ja metsään menen.
Hyvää jatkoa mittumaarin juhlinnalle!
Moikka,nautihan kunnolla kiireettömästä aamusta.Mä niiiiin nautin näistä kiireettömistä aamuista...saa ihan rauhassa ketturoida ja viipyillä unihötössään ja tehdä ylösnousua oman aikansa..ja nää aamutöhötyksetkin on aivan eri luokkaa siihen arkitoikkarointiin...
Täällä on kaks ruusua hereill..jaa, korjaankin heti - yksi ihastuttava ruusu ja yks joku mikälie
Hurmurit nukkuvat vielä...
Sinistä kesätaivasta pilvenhattaroilla höystettynä ja aavistuksenomaista kuikuilua auringolta ...kelpaa mulle oikein hyvin
Huomenta unikeot
Kuule, mikäs tässä ollessa kun on vaan...arkikiireessä se toisinaan tahtoo unohtua mutta - onneksi ei ihan ole vierottunut tämmösestä herkustaMoikka,nautihan kunnolla kiireettömästä aamusta.
Ne on kyllä ihania
Mukavaa päivää Kattinen
Kohta lähetään käymään kaupassa
Meri on ...sitä joko rakastaa tai sitten ei...mutta kyllä - sen äärellä on aina vain niin hyvä olla...Huomenta!
Tulipa nukuttua sikeästi! Meri on metka, aaltoja kuunnellessa on vaan niin rauhallinen olo.
Mutta voi mun niskaa. Nukahdin vissiin huonoon asentoon. Oikealla näkökentässä särisee omituisia valoympyröitä.
Auh,voihan niska. Venyttele varovasti.Toivottavasti helpottaaHuomenta!
Tulipa nukuttua sikeästi! Meri on metka, aaltoja kuunnellessa on vaan niin rauhallinen olo.
Mutta voi mun niskaa. Nukahdin vissiin huonoon asentoon. Oikealla näkökentässä särisee omituisia valoympyröitä.