The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on pupeltamassa sun jääkaapilla niitä sun lihiksiä ja HK Blöötä:geek:
Jos mä olisin nainen niin mä en välttämättä päästäis Majuria yksin jääkaapille.
Huomisen makkarasopan ainekset katoaa oitis!

Jos miehelle antaa vapaat kädet niin suurinpiirtein tietää mistä ne löytää.
Mut jos miehelle antaa vapaan pääsyn ruokakomerolle, ni aamulla on jäljellä vain mausteet.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Yhtä asiaa minä vaan ihmettelen, nimittäin kaikki sisäpiiriläiset suoraansanottuna puukottivat monen selkää ja silti Ellu esimerkiksi on valmis antamaan näille henkilöille anteeksi ja puhuu heistä pelkästään hyvää? Eikö sun Ellu pitäisi olla ennemminkin täynnä vihaa ja kostoa tuollaisia käärmeitä kohtaan?
 
Yhtä asiaa minä vaan ihmettelen, nimittäin kaikki sisäpiiriläiset suoraansanottuna puukottivat monen selkää ja silti Ellu esimerkiksi on valmis antamaan näille henkilöille anteeksi ja puhuu heistä pelkästään hyvää? Eikö sun Ellu pitäisi olla ennemminkin täynnä vihaa ja kostoa tuollaisia käärmeitä kohtaan?
Koska se on mun luonto? Tai sitten mä vaan olen niin tyhmä? Valitse itse syy...minkä mä sille mahdan etten vihaa ketään?? Onks se sitten heikkous vai vahvuus, sitä en tiedä? Koetan vaan aina ajatella silleen että asioilla on tapana järjestyä ja että mä voin paremmin itse kun pystyn antamaan anteeksi...jopa sillon kun kukaan ei sitä pyydä multa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä