Olisit sitonut sänkyyn,ni ei olis sänky tyhjäJaaha. Sänky on tyhjä. Majuri on noussut sängystä.
Se on pupeltamassa sun jääkaapilla niitä sun lihiksiä ja HK BlöötäJaaha. Sänky on tyhjä. Majuri on noussut sängystä.
Ei minulla ole tarve tässä ketään nimetä.Voit itse ne ketjusta etsiä jos kiinnostaa tietää.Jaa. Mutta et voi sanoa nikkejä?
Jos mä olisin nainen niin mä en välttämättä päästäis Majuria yksin jääkaapille.Se on pupeltamassa sun jääkaapilla niitä sun lihiksiä ja HK Blöötä
Nii nousinkiJaaha. Sänky on tyhjä. Majuri on noussut sängystä.
Sisäpiiriin kuuluivat Tsuferaffi, Päätön, Spencer Hastings, Lispetti ja Alastulossa Mättää.Ok. Ketäköhän siihen piirin kuuluu. Utelias vaan.
Olis pitäny.Olisit sitonut sänkyyn,ni ei olis sänky tyhjä
Koska se on mun luonto? Tai sitten mä vaan olen niin tyhmä? Valitse itse syy...minkä mä sille mahdan etten vihaa ketään?? Onks se sitten heikkous vai vahvuus, sitä en tiedä? Koetan vaan aina ajatella silleen että asioilla on tapana järjestyä ja että mä voin paremmin itse kun pystyn antamaan anteeksi...jopa sillon kun kukaan ei sitä pyydä multa.Yhtä asiaa minä vaan ihmettelen, nimittäin kaikki sisäpiiriläiset suoraansanottuna puukottivat monen selkää ja silti Ellu esimerkiksi on valmis antamaan näille henkilöille anteeksi ja puhuu heistä pelkästään hyvää? Eikö sun Ellu pitäisi olla ennemminkin täynnä vihaa ja kostoa tuollaisia käärmeitä kohtaan?
OkSisäpiiriin kuuluivat Tsuferaffi, Päätön, Spencer Hastings, Lispetti ja Alastulossa Mättää.
anna jo olla hyvänen aika...Sisäpiiriin kuuluivat Tsuferaffi, Päätön, Spencer Hastings, Lispetti ja Alastulossa Mättää.
Mutku mää kysyin.anna jo olla hyvänen aika...
Ottaako noin paljon päähän se että sua ei siihen huolittu?anna jo olla hyvänen aika...
Oliko pakko kysyä...? Häh? Täh?Mutku mää kysyin.
Joo..ihan hirveetä ja niin väärin.Ottaako noin paljon päähän se että sua ei siihen huolittu?
Seuraavan kerran muistat sit sitoaOlis pitäny.
JooOliko pakko kysyä...? Häh? Täh?
Lopeta joOttaako noin paljon päähän se että sua ei siihen huolittu?