The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aikuisia ja aikuisia... oisitpa nähny millasia screenshotteja määkin sain ketjun ex-mustilta.
No mutta mitä väliä? Antaa jo olla vanhojen juttujen...selvittäkää nyt hyvänen aika ne riitanne ja lakatkaa tollanen lapsellisuus, ihan oikeesti. Miten helvetissä tässä maailmassa voi opettaa lapset käyttäytymään kun aikuiset eivät osaa itse käyttäytyä?(n):unsure:

Tottakai muaKIN kiinnostais tietää motiivi kaikkien niiden juttujen takana..mä en nimittäin millään käsitä sitä kun aatellaan että kaikkien osapuolten ikähaarukka oli 35-50v. niin onhan tuo aivan käsittämätöntä ja vaatii aikaa ymmärtää! MUTTA koska kukaan ei halua/kehtaa tulla puhumaan niinkuin aikuinen aikuiselle niin mun mielestä antaisitte sitten jo olla.
 
Se on niinkun palloksi rypistetty aanelonen, ei sitä saa enää koskaan suoraksi.
Höpöhöpö kaikki asiat on mahdollista selvittää jos vaan, aikuisilla, ihmisillä riittää siihen halua ja rohkeutta. Sen aanelosenkin saa suoraksi, toki siihen jäljet jää mutta niitä jälkiä voi käyttää muistuttamaan itselleen ettei toista samoja virheitä.
Mun pojatkin ovat aina osanneet pyytää ja antaa anteeksi...joskus sitä miettii kun kuuntelee ja kattelee ihmisten touhuja että olenko mä sitten kasvattanut heidät väärin kun eivät ole kovia ja kylmiä vaan ihan oikeesti uskaltavat myöntää virheensä ja sopia riitansa...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Höpöhöpö kaikki asiat on mahdollista selvittää jos vaan, aikuisilla, ihmisillä riittää siihen halua ja rohkeutta. Sen aanelosenkin saa suoraksi, toki siihen jäljet jää mutta niitä jälkiä voi käyttää muistuttamaan itselleen ettei toista samoja virheitä.
Mun pojatkin ovat aina osanneet pyytää ja antaa anteeksi...joskus sitä miettii kun kuuntelee ja kattelee ihmisten touhuja että olenko mä sitten kasvattanut heidät väärin kun eivät ole kovia ja kylmiä vaan ihan oikeesti uskaltavat myöntää virheensä ja sopia riitansa...
En usko että täällä olis ketään sen arvoista että kannattais nähdä se vaiva.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä