Onhan se!Mun mielestä se ei ole korostamista.
Aikuisia ja aikuisia... oisitpa nähny millasia screenshotteja määkin sain ketjun ex-mustilta.voi kun lopettaisitte sen tappelunkinaamisen tai mitä liene sitten onkin ja alkaisitte kirjoittelemaan taas niinkun ennenkin ihan nimimerkkien takaa ja ilkeilemättä...aikuisia kaikki hei kuitenkin ollaan täällä
Minkälaisia?Aikuisia ja aikuisia... oisitpa nähny millasia screenshotteja määkin sain ketjun ex-mustilta.
Keneltä ja minkälaisia?Aikuisia ja aikuisia... oisitpa nähny millasia screenshotteja määkin sain ketjun ex-mustilta.
Uskomattoman julmia ovat nämä aikuiset, mitä luultavimmin kiusanneet jo lapsena ja nuorena koulussa muita.Aikuisia ja aikuisia... oisitpa nähny millasia screenshotteja määkin sain ketjun ex-mustilta.
No mutta mitä väliä? Antaa jo olla vanhojen juttujen...selvittäkää nyt hyvänen aika ne riitanne ja lakatkaa tollanen lapsellisuus, ihan oikeesti. Miten helvetissä tässä maailmassa voi opettaa lapset käyttäytymään kun aikuiset eivät osaa itse käyttäytyä?Aikuisia ja aikuisia... oisitpa nähny millasia screenshotteja määkin sain ketjun ex-mustilta.
Päivää.Tilasin pizzan ja majurin. Toivat vain pizzan.
Päivää
Se on niinkun palloksi rypistetty aanelonen, ei sitä saa enää koskaan suoraksi.No mutta mitä väliä? Antaa jo olla vanhojen juttujen...selvittäkää nyt hyvänen aika ne riitanne ja lakatkaa tollanen lapsellisuus, ihan oikeesti. Miten helvetissä tässä maailmassa voi opettaa lapset käyttäytymään kun aikuiset eivät osaa itse käyttäytyä?
Mä lähetin kirjallisen valituksen.Päivää.
Olipas huono palvelu pitsafirmalla.
"Yks Majuri ja yks Dillingeri" - ja vaan Dillingerin tuovat.
Tosta täytyy voida valittaa johonkin.
Höpöhöpö kaikki asiat on mahdollista selvittää jos vaan, aikuisilla, ihmisillä riittää siihen halua ja rohkeutta. Sen aanelosenkin saa suoraksi, toki siihen jäljet jää mutta niitä jälkiä voi käyttää muistuttamaan itselleen ettei toista samoja virheitä.Se on niinkun palloksi rypistetty aanelonen, ei sitä saa enää koskaan suoraksi.
En usko että täällä olis ketään sen arvoista että kannattais nähdä se vaiva.Höpöhöpö kaikki asiat on mahdollista selvittää jos vaan, aikuisilla, ihmisillä riittää siihen halua ja rohkeutta. Sen aanelosenkin saa suoraksi, toki siihen jäljet jää mutta niitä jälkiä voi käyttää muistuttamaan itselleen ettei toista samoja virheitä.
Mun pojatkin ovat aina osanneet pyytää ja antaa anteeksi...joskus sitä miettii kun kuuntelee ja kattelee ihmisten touhuja että olenko mä sitten kasvattanut heidät väärin kun eivät ole kovia ja kylmiä vaan ihan oikeesti uskaltavat myöntää virheensä ja sopia riitansa...
Millä oikeudella sinä määrittelet kenenkään arvon?En usko että täällä olis ketään sen arvoista että kannattais nähdä se vaiva.
Ellua kohtaan olivat vittumaisia ja silti sinä et pysty antamaan anteeksi kenellekään? Kuitenkin Ellu näyttäis olevan halukas antamaan anteeksi ja vaikka pyytämään. Jokin tässä kuviossa mättää.En usko että täällä olis ketään sen arvoista että kannattais nähdä se vaiva.
Aina kannattaa nähdä se vaiva että sopii riitansa ja muut erimielisyydet Se on ihan oikeesti piristävä kokemus, suosittelen ^^En usko että täällä olis ketään sen arvoista että kannattais nähdä se vaiva.
Kuinka monta persoonaa sussa on?PÄIVÄÄ
Hyvä kysymysKuinka monta persoonaa sussa on?
Hyh tosta tuli mieleen sellanen leffa minkä näin tässä hiljattain..nimi oli Split ja oli kyllä aikamoinen horroripläjäysKuinka monta persoonaa sussa on?
Hyh tosta tuli mieleen sellanen leffa minkä näin tässä hiljattain..nimi oli Sperm ja oli kyllä aikamoinen horroripläjäys
Yks äänimies on vankasti sitä mieltä, että tarpeeksi on liian vähän. Liikaa on tarpeeksi.Kuinka monta persoonaa sussa on?
Pitää katsoa joskus.Hyh tosta tuli mieleen sellanen leffa minkä näin tässä hiljattain..nimi oli Split ja oli kyllä aikamoinen horroripläjäys
Eli olet sitä mieltä että te sisäpiiriläiset olette niin paljon korkeammalla kuin muut ettei maksa vaivaa sopia asioita? Eikö teitä edes hävetä tuollainen asenne?En usko että täällä olis ketään sen arvoista että kannattais nähdä se vaiva.