K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tiedä kuka on h:n tyttis mutta k:n tyttiksen Facebookin julkisten kuvien perusteella tuo näyttää eri tyypiltä.

Ja jos joku ei kerta kaikkiaan ole nähnyt sitä hymyilemässä niin ainakin tuolla fb:ssä on kauniit hymykuvat.
 
vierailija
Juorusivulla huomattu, että S ei seuraa enää Bojania. Onko se joskus seurannut? Kun näyttää vähän siltä, ettei se juuri käytä tota tiliä.
Mun muistaakseni se on jo jokunen vuosi sitten sanonut että ei halua olla somessa. Tuolla tilillä on joku muu sitä ylläpitämässä, vaikka kai se sadie ne tunnukset sinne tietää kun kerran antoi damoninkin siellä julkaista. Mutta sen päivityksen perusteella sadiella ei itsellään ole koko sovellusta eikä edes kiinnostustakaan sen lataamiseen 😀
 
vierailija
Mun mielestä on turha väitellä B:n tai K:n ulkonäöstä tässä ketjussa. Ihan luonnollista että täällä on sellaisia, joiden mielestä jompikumpi tai kummatkin heistä on tosi hyvännäköisiä. Vähän sama kuin menisit Sexmanen fanisivuille kertomaan, että on muuten ruma jätkä, eikä hän osaa laulaa ja tanssia. Tottakai siellä ruvettaisiin puolustamaan häntä. Mun mielestä esim. Tommy Cash on paljon paremman näköinen ja seksikkäämpi kuin K ja B, mutta makuasioita.
 

Yhteistyössä