The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitähämmä sanoisin näin uuden vuoden kynnyksellä?

Rakkaudesta voisin sanoa paljonkin mutta en viitti teitä vaivata.

Paitti että se on aina vaivan arvoista ja joo, se sattuu enemmän kuin mikään milloin se päättyy.

Maailman helpointa olis käpertyä omaan nurkkaansa ja olla piittaamatta mistään tai kenestäkään mitään. Jallupullosta on seuraa pitkäksi aikaa jos niitä on tarpeeksi. Tarpeeksi on liian vähän, liikaa on tarpeeksi.

Mutta jos mä lakkaisin uskomasta ja toivomasta siihen, että Peppi on olemassa niin voisin samantien vetää itseni jojoon.

Vioistani, puutteistani ja vittumaisista luonteenpiirteistäni huolimatta. Minussa on vielä miestä jäljellä yhden Pepin tarpeisiin. Ensinnäkin olen helvetin hyvä hieromaan hartioita. Toisekseen olen maailman paras mörönkarkoitin, koska jostain syystä muut möröt eivät seurassani viihdy.

Ja Peppi on olemassa.
Jep, toi tommonen omaan koloon kapertyminenhan ois todella hirrween helppoa ja itsekeskeisen yksinkertaista. Mutta.

Niin kauhean hukkaan heitettya. Ja mietipas sitten sita katkeruuden ja vihan maaraa, kun hoksaa etta - mihin aika katosi? Mita tapahtui elamalleni? Siihenkin sitten varmaan ois hurjan helppo itsensa kadottaa...

Nyt ei ollenkaan mietita mitaan nuin kurjia juttuja :)! Elama on yla- ja alamakea, tasaistakin valista, mutta - elamisen arvoista :). Tunteet ovat tosi tarkeita ja elaman janoa pitaa loytya vastuksista huolimatta. Ja - Lunis laittaa silmat kiinni ja lallattelee nyt kovaan aaneen :) - rakkaus voima kaikelle :)
 
Täällä ei ole kyllä mitään nähtävää. Uni olis parempaa.
No mua alkoi väsyttämään ja sain ihan hervottoman nauruhepulin tossa illalla kun joku tuli tähän ketjuun pilaamaan hyvät ja herkät hetket naurusuonellaan:rolleyes::cautious:, joten hortoilin rakettien jälkeen peiton alle näkemään unia..ja nyt sitten ihmettelen, että miten sais unenpäästä uuden otteen:oops:
 
:oops:
Anteeksi. Mutta oli kyllä kiva nauraa pitkästä aikaa.. :oops: En tehny sitä tahallaan.:unsure:
Toivotaan että saat unenpäästä vielä kiinni. Kai tästä olis itsekin mentävä pikkuhiljaa.
Älä ny viiti siellä mittää anteeks pyydellä:love:
Itteeni alkoi naurattamaan pitkästä aikaa ihan silleen että se lähti jostain tuolta peräsuolen mutkasta saakka ja teki niin hyvvää nauraa veet silmistä ympäri pärskyen:D:love:

Mä vaan yritin sillon illalla kertoo asioita lähinnä siitä näkökulmasta mitä ite oon kokenut ja virheitä tehnyt ja niistä oppinut. ...vielä kun vois ne kaikki korjata, olis Uus vuos täyrrellinen:barefoot::love:
 
Yinksu
Uutta vuotta nyt sitten vaan kaikille. Itse nukuin jo kun vuosi vaihtui.Heräsin kyllä yöllä itkuun ja ikävään ja toisen kerran sitten yskään ja hikilampeen:sick:
Hirmu ikävä. Lueskelin meidän viestejä ja mietin kaikkia tapahtuneita keskusteluja ja tekoja ja pohdin että missä kohtaa sen tunteet muuttui noin...en vaan ymmärrä. Miten mä voisin olla sen kaveri kun oon ihastunut siihen?? Ja olla kaveri tietäen etten voi enää koskea samalla tavalla siihen tai kaivautua kainaloon tai kömpiä viekkuun nukkumaan ja samalla hipelöidä sitä. Ja katsoa vierestä jos joku muu tulee siihen "rooliin".Ei vaan onnistu mun puolelta.
Äh,heti aamusta nämä mielessä.On vaan ikävä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä