The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
mutta toihan on valinta kysymys myös, se tyhjä katkeruus ym jää jälelle jos me annetaan sen tapahtua. mun mielestä sieltä maasta on itte ponnisteltava ja toki ystävät ja toverit voi auttaa ja tukea, mutta itte sitä loppupeleissä päättää nouseeko vai jääkö maahan makaamaan ja katkeroitumaan.
Väistämättä niin tapahtuu kun koskaan ei onnistu. Mä en ole mikään loputon voimapesä joka jaksaa aina nousta sieltä suosta. Parempi olis kun vaan luovuttais ja tyytyis kohtaloonsa niin ei tarvis aina yrittää ja joka kerta pettyä.
Tää tuli puskista ja yhtä nopeesti hävis sinne takas.
 
Väistämättä niin tapahtuu kun koskaan ei onnistu. Mä en ole mikään loputon voimapesä joka jaksaa aina nousta sieltä suosta. Parempi olis kun vaan luovuttais ja tyytyis kohtaloonsa niin ei tarvis aina yrittää ja joka kerta pettyä.
Tää tuli puskista ja yhtä nopeesti hävis sinne takas.
ikinä ei saa antaa periks ja lakata toivomasta..

*sopottaa nopeasti hengittäen ja ympärilleen vilkuillen ja toivoo eksyttäneensä lunan*:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Yinksu
Mun piti täl hetkel olla tyypin kans soffalla viltin alla kainalokkain ottamas uutta vuotta vastaan mutta nyt makaan yksin peiton alla kipeenä ja suruissani ja ikävissäni. Ei loppunu vanha vuosi eikä uusi ala iloisissa merkeissä. En siis jaksa odotella innolla keskiyötä vaan vedän peiton korville ja itken itseni uneen jos nyt edes uni tulee. Kiitos ja anteeks ja HY .
 
Rakkaus voi antaa paljon,rakkaus voi ottaa paljon.
Rakkaus voi olla ihanaa,rakkaus voi olla raastavaa,mutta aina kannattaa ottaa riski,muuten voi jäädä kokematta paljon hyvää.
 
Ihanaa, onnellista Uutta Vuotta 2017 Sinulle :love:

Toteutukoon toiveesi ja haaveesi, olkoon siina mukana paljon riemua ja iloa, onnea, menestystakin mutta pikkiriikkishimppusesti myos vastatuultakin jotta huomaat kaiken sen hyvan ja arvokkaan ja kauniin mita sinulla jo on :love:

...ja olkoon siina sijaa myos rakkaudelle :love:



ps. Lunikselle kans ihanaa Uutta Vuotta 2017 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Lunatic
Siis...rakkaus on maailmankaikkeuden ihanin asia. Silla on kasittamaton voima ja kauneus mutta se myos pelottaa ja se satuttaakin. Mutta siita satuttamisen riskista huolimatta rakkaus ja rakastaminen on riskinoton arvoisia.

..ja niista kipukohdista, niista haavoistakin parantuu. Rakkauden voimalla ja avulla.


...imho:notworthy:...
Siis...
rakkaus on maailman mahtavin voima. Viha on toinen mutta sekin vaatii taitoa.
Mutta kuten Iso Kirja sanoo, maailmassa on kolme suurta. Usko, toivo ja rakkaus. Ja suurin niistä on rakkaus.

Hyvää uutta vuotta 2017
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mitähämmä sanoisin näin uuden vuoden kynnyksellä?

Rakkaudesta voisin sanoa paljonkin mutta en viitti teitä vaivata.

Paitti että se on aina vaivan arvoista ja joo, se sattuu enemmän kuin mikään milloin se päättyy.

Maailman helpointa olis käpertyä omaan nurkkaansa ja olla piittaamatta mistään tai kenestäkään mitään. Jallupullosta on seuraa pitkäksi aikaa jos niitä on tarpeeksi. Tarpeeksi on liian vähän, liikaa on tarpeeksi.

Mutta jos mä lakkaisin uskomasta ja toivomasta siihen, että Peppi on olemassa niin voisin samantien vetää itseni jojoon.

Vioistani, puutteistani ja vittumaisista luonteenpiirteistäni huolimatta. Minussa on vielä miestä jäljellä yhden Pepin tarpeisiin. Ensinnäkin olen helvetin hyvä hieromaan hartioita. Toisekseen olen maailman paras mörönkarkoitin, koska jostain syystä muut möröt eivät seurassani viihdy.

Ja Peppi on olemassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä