The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..melkein..m e l k e i n...meinasin laittaa alapeukun sulle:notworthy:...kun..saakeli sun kanssas...:oops:

:D - ja joo, nahistellaan vaan...alkulammittelyssa naemma meilla menee ihan hiiesti aikaa..nainkohan tuolla on taustahumpat menossa kun molemmilla on niin notkat lanteet:rolleyes::D
Ihan selkeesti unohdutaan välillä heiluttelemaan lanteita taustamusiikin tahtiin, mutta käy se nahistelu silleenkin hei :D
Mitään alapeukkuja mulle pyyyyyyh :X3::cautious:
 
Ihan selkeesti unohdutaan välillä heiluttelemaan lanteita taustamusiikin tahtiin, mutta käy se nahistelu silleenkin hei :D
Mitään alapeukkuja mulle pyyyyyyh :X3::cautious:
Ma luulen etta tuomarit ja mahdolliset valmentajat ovat itkemassa ja kiskomassa pelipoksyja ja lapioimassa hiekkakasaa vaoistansa, kun me vaan nytkytellaan menemaan ja mukamas tossa nyt vahan potkitaankin...mutta oikeesti noi potkutkin tulee musan tahtiin:D...ja noista tuuppaamisista nyt tartte mitaan edes sanoakaan kun noi on tommosia "..hei, tyrkitaan nyt vahan aikaa ja lahetaan sitten ulos tonne suihkulahteelle ja heitetaan naa helkatin michelin-varusteet hiiteen ja mennaan roiskimaan, joohan!- meinigilla vahan sinnepain :D...
 
Ma luulen etta tuomarit ja mahdolliset valmentajat ovat itkemassa ja kiskomassa pelipoksyja ja lapioimassa hiekkakasaa vaoistansa, kun me vaan nytkytellaan menemaan ja mukamas tossa nyt vahan potkitaankin...mutta oikeesti noi potkutkin tulee musan tahtiin:D...ja noista tuuppaamisista nyt tartte mitaan edes sanoakaan kun noi on tommosia "..hei, tyrkitaan nyt vahan aikaa ja lahetaan sitten ulos tonne suihkulahteelle ja heitetaan naa helkatin michelin-varusteet hiiteen ja mennaan roiskimaan, joohan!- meinigilla vahan sinnepain :D...
En hetkeäkään epäile etteikö siinä kävisi juuri noin :D :D
 
Tuo on aivan ihana laulu. Me laulettiin tuota joskus vuonna kivi ja kirves koulussa kun yksi oppilas kuoli sydänsairauteen :(
Rytky on aivan mieletön mies.
Mulle on suuri kunnia, että olen hänet joskus saanut tuntea.
Kaltaisiaan opettajia ja pedagogeja ei kasva ihan joka oksalla eikä edes joka metsässä.

Hän opetti mulle sen, että musiikki voi olla hauskaa.

Ilman häntä mä en olis koskaan tarttunut haittariin, runpuihin tai edes rippikoulussa rämpyttimeen tyttösten vuoksi, enkä olisi koskaan avannut suutani laulaakseni.

Niin joo... tarkemmin ajatellen maailma vois olla vähän parempi.
 
Tänään on mennyt kyllä yksi jos toinenkin asia tunteisiin ja saanut herkistymään ja itkemään ja miettimään asioita pintaa syvemmältä...mutta se täytyy myöntää, että onnellinen mä olen nykyään...En ole edelleenkään tiineenä ( :cautious:: *mutiseejupisee* Mokoma Krut)...mutta onnellinen olen..minkäs mä sille mahdan, niin kerta :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tänään on mennyt kyllä yksi jos toinenkin asia tunteisiin ja saanut herkistymään ja itkemään ja miettimään asioita pintaa syvemmältä...mutta se täytyy myöntää, että onnellinen mä olen nykyään...En ole edelleenkään tiineenä ( :cautious:: *mutiseejupisee* Mokoma Krut)...mutta onnellinen olen..minkäs mä sille mahdan, niin kerta :)
saattaa ne naiset muustakin syystä näemmä höpsähtää kun tiinehtymisestä
 
Toi on asioita joita mä ihmettelen.
Keväällä ja kesällä ei ollu kiireestä tietoakaan ja kait toi höyrypiilikin voi olla liikenteessä vaikka jouluun?

Seuraavan kerran kun laadit vastausta urakkatarjoukseen niin laitat siihen semmoisen pikku jutun, että sinun firmasi vastaa annetusta urakasta mutta vain niiltä osin kuin voi itse asiaan vaikuttaa. Eli luonnonilmiöt kuten Jumala, kunnanvaltuusto, liito- orava, arkeologinen löytö tai jokin vastaava jos estää sinua tekemästä duuniasi niin sit estää, mutta ei estä sinua laskuttamasta.
Jos mä teen diilin jossa sitoudun kirjoittamaan sivun päivässä tai kaksi parhaassa niin mikäs siinä jos laadusta ei ole sovittu.
Mutta en laita nimeäni semmoiseen paperiin jossa paperitehtaan lakko tai muut tuotanto- ongelmat olis mun vastuullani.
Vaan kun sit ei tuu urakkaa. Mä allekirjoitan niiden laatiman asiakirjan tai sit en. Ja ellen, niin ei oo duunia.

Mut tässä asiassa -onneksi- meidän selusta on turvattu. Tietävät itsekin, ja ovat kirjallisesti myöntäneet, olevansa myöhässä.
 
En voi kuin nauraa itelleni :D...

Mutta:cautious:..en kylla enaa - vissiinkaitehka - pompi tuolla morkiaispimeessa ulkona...meinaa turhan paljon on tuossa tommosta sysimustaa pahuudellista pimeytta, mihin ei pihavalot ylety...ja kun on liika vilkas mielikuvitus, niin:barefoot:...pimeassa rappukaytavassakin voi pelko hiipia kappyraisilla kourillaan nilkasta kiinni pitamaan *ufopaakkonen*... En ole varmaan ikinakoskaanmilloinkaan laukannut rappusia ylos nuin nopeesti :D ja ollut tosi onnellinen siita kun sain oven kiinni....

Ma en todellakaan ole kauhuleffojen ystava :D...vaikka niita toisinaan katselenkin, puolikkaalla silmalla kurkistelen ja kun paha paikka tulee niin menen peiton alle piiloon...:D
 
En voi kuin nauraa itelleni :D...

Mutta:cautious:..en kylla enaa - vissiinkaitehka - pompi tuolla morkiaispimeessa ulkona...meinaa turhan paljon on tuossa tommosta sysimustaa pahuudellista pimeytta, mihin ei pihavalot ylety...ja kun on liika vilkas mielikuvitus, niin:barefoot:...pimeassa rappukaytavassakin voi pelko hiipia kappyraisilla kourillaan nilkasta kiinni pitamaan *ufopaakkonen*... En ole varmaan ikinakoskaanmilloinkaan laukannut rappusia ylos nuin nopeesti :D ja ollut tosi onnellinen siita kun sain oven kiinni....

Ma en todellakaan ole kauhuleffojen ystava :D...vaikka niita toisinaan katselenkin, puolikkaalla silmalla kurkistelen ja kun paha paikka tulee niin menen peiton alle piiloon...:D
Ei oo totta taas sun kanssa :D Tai siis joo mä kyllä katselen niitä, mutta katselen niitä juuri tuolla tyylillä + valot päällä, musiikit soimassa ja leffasta äänet poissa :D :D
Ja ulkona pimeässä ajattelen aina mitä kaikkea pimeässä voikaan olla ja tulen surpernopeammin sisätiloihin kuin päivällä :D

Olis muuten mielenkiintoista viettää sun kanssa (kauhu)leffailta :D :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä