Äläpä yhtään ufopääkköstele.*ufopaakkonen*
....
*sanaton*
*yha*
..hmpfh...koetas nyt vaan tehda ohimarssia ja kayt vaikka siella kivassa lahikaupassasi hakemassa suunmakuisia ruoka- aineksia ja varsinkin niita Majurin suosittelemia klementiineja, jos sattuu olemaan tarjolla (satsumatkin kay, ne ovat tosi makeita !!) ja juttelet mukavia sievalle kassaneidille ja vietatkin mukavan torjantaipaivan vaikka Texin kanssaPäi ja vää.
Odottelen tässä että Alko avaa ovensa.
Muutakaan tekemistä tälle päivälle ei ole.
Äläpä yhtään ufopääkköstele.
Sinulla on taito ja lahja levittää positiivisuutta ympärillesi. Se usein puree myös kaltaiseeni kyyniseen kusipäähän.
Ystävämme majuri paheksuu jokseenkin kaikkea maan ja taivaan väliltä mutta ei koskaan sinua. Siihen on hyvä syy.
Huomenta sinnekinHuomenia.
Työmaalla on nyt höyryauto kuivattamassa ja sulattamassa lunta.
Kyl kannatti laiskotella silloin kesällä ja olla varma että hienostihan tää etenee eikä uskoa että on kiireentapaistakaan.
Ainakin tonni per päivä menee taas rahaa hukkaan ja veronaksajien pussista sekin ennenpitkää otetaan kun seuraavat tarjoukset lasketaan sen mukaan että tähänkin meni enemmän kuin piti.
TUI TUI
sama ku ellulla?Päivää!
Mikä hitto mua vaivaa? Pakkasta, lunta ja edessä suunnittelupäivä kuukkeleiden kanssa eikä mua suuremmin vituta
...*sitoo jo juoksukenkia jalkoihinsa*...se semmonen kuplivuusilmio...niinku ihan jokapaikassa ja paassakin....Päivää!
Mikä hitto mua vaivaa? Pakkasta, lunta ja edessä suunnittelupäivä kuukkeleiden kanssa eikä mua suuremmin vituta
No en oo paksuna!!!sama ku ellulla?
No en oo paksuna!!!
Minähän oon jo mummoihminen!
...osaahan ne nuoret mummoihmisetkin lisaantya, jos niikseen tulee...No en oo paksuna!!!
Eikä silleen hätää, kyllä tämä vielä vitutukseksi muuttuu...osaahan ne nuoret mummoihmisetkin lisaantya, jos niikseen tulee...
Mutta juuei, kohtuus kaikessa sentas!
Ne on ne ilmavaivat mitka hairii olotiloja...
Toi on asioita joita mä ihmettelen.Huomenia.
Työmaalla on nyt höyryauto kuivattamassa ja sulattamassa lunta.
Kyl kannatti laiskotella silloin kesällä ja olla varma että hienostihan tää etenee eikä uskoa että on kiireentapaistakaan.
Ainakin tonni per päivä menee taas rahaa hukkaan ja veronaksajien pussista sekin ennenpitkää otetaan kun seuraavat tarjoukset lasketaan sen mukaan että tähänkin meni enemmän kuin piti.
En minäkään enää lapsia tee mutta homman harjoittelusta en ole vielä irtisanoutunut.No en oo paksuna!!!
http://yle.fi/uutiset/3-9267086mä en olis kiitollinen yhdestäkään lisäosumata jalkoihin. mutta muuten
Mulla oli lihapata uunissa kasviksineen koko yön. Melko hyvältä tuoksui kun aamulla otin poisNoni.
Tuli käytyä kaupoilla.
Lähikaupasta tuli hankittua jotain ruoan tapaista pariksi päiväksi ja laatikollinen olutta siltä varalta jos jallut loppuu kesken huonoon aikaan.
Uuni on nyt päällä ja vekkari on soimassa 45 min päästä joten hoksannen sen myös sammuttaa ja syytä onkin koska muutenhan ruoka- aineet menis tärviölle.