The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.:love:

Kivaa päivää kaikille!:love:
Ja
Meitsörille hyvää lasarettipäivää. Toivottavasti on viehkeitä hoitsuja.:p
 
Ai nii... tinkuliinille.
Nukkumaluukussani on täs vuosien varrella (no joo, reilu viis) vieraillut muutamakin naarasmerkkinen otus, ihan siis vaan nukkumassa. Aamusuihkut on heille ollut kauhee paikka koska yksiön intimiteetti on rajallinen. Mutta mä ny olen nähny nakuja naisia ennenkin joten ei se oo mulle maailman suurin ihme.

Mut jos joku tänne tulee seurustelumielessä niin saa tai joutuu kestämään huonoja lähentely- yrityksiäni. Ei ne koskaan mihinkään johda, mut yrittänyttä ei laiteta.
 
...huomenia :)*ketturoi ja venyttelee*

Taivaanrannassa on semmoinen kuulakkaan nakoinen aamuruskotus eli voisin veikata etta ulkosalla olisi himppusesti kivasti pakkasta :)! Varmahan en ole, koska lampomittarista on naemma patteri loppunut ja uutta nyt en tahan hataan justiinsanytheti saa mutta...sehan selviaa samalla hetkella kun nessunsa ulos viepi :)

Mukavaa torjantaita sinulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päi ja vää.
Odottelen tässä että Alko avaa ovensa.
Muutakaan tekemistä tälle päivälle ei ole.
..hmpfh...koetas nyt vaan tehda ohimarssia ja kayt vaikka siella kivassa lahikaupassasi hakemassa suunmakuisia ruoka- aineksia ja varsinkin niita Majurin suosittelemia klementiineja, jos sattuu olemaan tarjolla (satsumatkin kay, ne ovat tosi makeita :p!!) ja juttelet mukavia sievalle kassaneidille ja vietatkin mukavan torjantaipaivan vaikka Texin kanssa :)

Alkosta ei tule kuin huonoa paivaa ja oloa mukaan, joten ei kannata niin ollenkaan.
 
Äläpä yhtään ufopääkköstele.

Sinulla on taito ja lahja levittää positiivisuutta ympärillesi. Se usein puree myös kaltaiseeni kyyniseen kusipäähän.

Ystävämme majuri paheksuu jokseenkin kaikkea maan ja taivaan väliltä mutta ei koskaan sinua. Siihen on hyvä syy.
:barefoot::oops:
...no, kiitos :)...taa paiva sitten alkoi sujuvasti punoitellen ja varpaita laskellen...(kaikki nayttaa olevan tallella :D (y))

.."..kyyniseen kusipaahan.."...Kyyninen, joo - joskustoisinaan mutta toi onkin semmoinen kakspiippunen ominaisuus. Joskus oikeesti hyvaksikin mutta siihenkaan ei kannata jaada makaamaan, koska se vain myrkyttaa hitaanvarmasti sisaltapain ja silloin moni hieno juttu jaa todellakin nakematta ja kokematta.

Pisspaakkoseksi en nyt ois sua laittamassa koska sitten oisin tosi huolissani nuista sun aineenvaihdunnoistasi ja elimillisesta rakenteestasi...kasittaakseni sulla kuitenkin aika hiien hyvinkin toimii paakkonen joten ei se nesteessa lillu, joten - sa oot mulle useesti sanomassa etta "ala hopota"....:sneaky:...paiskaan ton pallon sulle takaisin eli alapas hopota huttusia :)

Sa oot hyva mies :). Eksyksissa joskus itsesi ja elamasi kanssa mutta niin me muutkin ollaan. Kartalle paastaan takaisin toisten tuella ja avulla, yksin ei tarvitse kenenkaan jaada :)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Huomenia.

Työmaalla on nyt höyryauto kuivattamassa ja sulattamassa lunta.

Kyl kannatti laiskotella silloin kesällä ja olla varma että hienostihan tää etenee eikä uskoa että on kiireentapaistakaan.

Ainakin tonni per päivä menee taas rahaa hukkaan ja veronaksajien pussista sekin ennenpitkää otetaan kun seuraavat tarjoukset lasketaan sen mukaan että tähänkin meni enemmän kuin piti.
 
Huomenia.

Työmaalla on nyt höyryauto kuivattamassa ja sulattamassa lunta.

Kyl kannatti laiskotella silloin kesällä ja olla varma että hienostihan tää etenee eikä uskoa että on kiireentapaistakaan.

Ainakin tonni per päivä menee taas rahaa hukkaan ja veronaksajien pussista sekin ennenpitkää otetaan kun seuraavat tarjoukset lasketaan sen mukaan että tähänkin meni enemmän kuin piti.
Huomenta sinnekin :)

...janna miten aina esim. talven tulo yllattaa, kun jokaikinen vuosi se kuitenkin tulee. Tai etta aina loytyy tyomaalta kuin tyomaalta se, joka tietaa projektin sujumisesta kaiken ja vakuuttaa ettei mitaan maatamullistavaa tassa nyt ehdi niin millaan tapahtumaan ja ingen panik.... Sun vikahan toi ei ole niin ollenkaan mutta uskon kylla etta ketuttaa kuin pienta oravaa, koska olisit halunnut saada oman hommasi valmiiksi jo hyvissa ajoin, kun siihen olisi ollut tilaisuutta ja aikaakin.

Tsemppia ja pitkaa pinnaa kuitenkin :)
 
Huomenia.

Työmaalla on nyt höyryauto kuivattamassa ja sulattamassa lunta.

Kyl kannatti laiskotella silloin kesällä ja olla varma että hienostihan tää etenee eikä uskoa että on kiireentapaistakaan.

Ainakin tonni per päivä menee taas rahaa hukkaan ja veronaksajien pussista sekin ennenpitkää otetaan kun seuraavat tarjoukset lasketaan sen mukaan että tähänkin meni enemmän kuin piti.
Toi on asioita joita mä ihmettelen.
Keväällä ja kesällä ei ollu kiireestä tietoakaan ja kait toi höyrypiilikin voi olla liikenteessä vaikka jouluun?

Seuraavan kerran kun laadit vastausta urakkatarjoukseen niin laitat siihen semmoisen pikku jutun, että sinun firmasi vastaa annetusta urakasta mutta vain niiltä osin kuin voi itse asiaan vaikuttaa. Eli luonnonilmiöt kuten Jumala, kunnanvaltuusto, liito- orava, arkeologinen löytö tai jokin vastaava jos estää sinua tekemästä duuniasi niin sit estää, mutta ei estä sinua laskuttamasta.
Jos mä teen diilin jossa sitoudun kirjoittamaan sivun päivässä tai kaksi parhaassa niin mikäs siinä jos laadusta ei ole sovittu.
Mutta en laita nimeäni semmoiseen paperiin jossa paperitehtaan lakko tai muut tuotanto- ongelmat olis mun vastuullani.
 
Noni.
Tuli käytyä kaupoilla.
Lähikaupasta tuli hankittua jotain ruoan tapaista pariksi päiväksi ja laatikollinen olutta siltä varalta jos jallut loppuu kesken huonoon aikaan.
Uuni on nyt päällä ja vekkari on soimassa 45 min päästä joten hoksannen sen myös sammuttaa ja syytä onkin koska muutenhan ruoka- aineet menis tärviölle.
 
Noni.
Tuli käytyä kaupoilla.
Lähikaupasta tuli hankittua jotain ruoan tapaista pariksi päiväksi ja laatikollinen olutta siltä varalta jos jallut loppuu kesken huonoon aikaan.
Uuni on nyt päällä ja vekkari on soimassa 45 min päästä joten hoksannen sen myös sammuttaa ja syytä onkin koska muutenhan ruoka- aineet menis tärviölle.
Mulla oli lihapata uunissa kasviksineen koko yön. Melko hyvältä tuoksui kun aamulla otin pois
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä