Kyå se on varattu jo reilut kolkytä vuotta sitten ihan toiseen kohteeseenJoka on nyt VARATTU salaiselle ihailijalle = Minulle, Vierailijalle.....
Kyå se on varattu jo reilut kolkytä vuotta sitten ihan toiseen kohteeseenJoka on nyt VARATTU salaiselle ihailijalle = Minulle, Vierailijalle.....
Lunis paheksuttavasti leikkii saunassa saippuakuplia puhaltelemassaL U N I S !!!
Tule sen ruoskas kanssa jalostamaan tätä metukanimeskelykansaa!!!
..että tuli sitten tämäkin hetki...mä huutamassa Luniksen perään...apuva- hengessä...
Paheksun.
No sama kaveri vaik oiski eri verkkarit Mut mää ny panin sulle viestiä, huomasit varmaan.Nii-in mutta paikalle ilmestyikin Concupiscence ja se on paljon vakavampi juttu se....
And the love story will continue..... HIH!No sama kaveri vaik oiski eri verkkarit Mut mää ny panin sulle viestiä, huomasit varmaan.
...ootkos sä käyny DeeDeeltä hakemassa kameroita ja asennusoppia..?Lunis paheksuttavasti leikkii saunassa saippuakuplia puhaltelemassa
Joo, mulla on suora pääsy myös DeeDeen kameroihin...ootkos sä käyny DeeDeeltä hakemassa kameroita ja asennusoppia..?
Ma ymmärrä eesti keeli.
Turha luulla etten salakuvaa kun lutkailette ruualla.
Saakeli!!!*ufopääkkönen*Joo, mulla on suora pääsy myös DeeDeen kameroihin
Kermavaahtoa?montako-kertaa-se-pitää-sanoa-että-ruualla-ei-leikitä.
en välitä kermavaahdosta.Kermavaahtoa?
On hyvinkin mahdollista että meidät saa samaan tilaan mutta sinua ei siinä tilassa tulla näkemäänAnteeksi Bitch, mutta taidankin palata Boobaben leiriin, sillä on sopivan likainen mielikuvitus..... Ellei teitä saisi mitenkään samaan tilaan kanssani?? Voisi olla säväyttävä kokemus "jo kolmekymmentä vuotta samaa metukkaa" henkilöillekin.... Sanonpahan vaan..
Voin olla ilmankin.en välitä kermavaahdosta.