Parempi olla ihan tavis vaanNäin. En kyllä toivo itselleni moista ristiä, en!
Parempi olla ihan tavis vaan
no mikset muka?Örgh mää oon saanu uuden ihailijan. En haluu semmosia
Ei oo oikein mielenkiintoo.no mikset muka?
Niitä nyt tulee ovista ja ikkunoistaÖrgh mää oon saanu uuden ihailijan. En haluu semmosia
no hitto, miehethän on nin veikeitä velikultiaEi oo oikein mielenkiintoo.
Niitä nyt tulee ovista ja ikkunoista
Onhan se kiva, ei siinä mitään. Mun elämä on ihan kivaa nyt tälläsenään enkä haluu mitään ylimäärästä.no hitto, miehethän on nin veikeitä velikultia
ei paskempi pointti, suhteista tuppaa tulemaan kaikenlaista säätööOnhan se kiva, ei siinä mitään. Mun elämä on ihan kivaa nyt tälläsenään enkä haluu mitään ylimäärästä.
Joo. Ko. tyypin eksä on älykkyydeltään samaa luokkaa ämpärin kaa, nii en kyllä rupeis tappelemaan oman eksän lisäks jonkun toisenkin eksän kaa. Sehän se vielä puuttuskinei paskempi pointti, suhteista tuppaa tulemaan kaikenlaista säätöö
No ei terve ihminen hyppää parhaan ystävänsä miehen matkaan, skippaa lapsen hakemista viikonloppuisin, hankaloita lähivanhemman elämää, pidä lasta viikonloppua samoissa vaatteissa vaikka pissat on tullu vaipasta läpi ja palauta lasta täynnä mustelmia osaamatta selittää mistä ne on peräsin. Puhumattakaan alkoholinkäytöstä lapsen läsnäollessa.kappas, kirahvi on törmänny sellaiseen erikoisharvinaisuuteen että eksä on tyhmä/hullu/tjtn
Ei kyllä näytä ihan siltä perinteiseltä
Nyt lukitaan ovet ja ikkunat, ja missä on mun foliohattu??
no ilmankos ei suju.Pää se on mikä saa polvet notkumaan ja vatsanpohjassa tuntumaan.
Olihan sulla se vaihtopääno ilmankos ei suju.
Ei kiitosVasaralla peukaloon, eiks nii?
Ei kiitos
Nyt lukitaan ovet ja ikkunat, ja missä on mun foliohattu??