The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
DeeDee - tuitui, sehän oli hyvä se leffa :)! Kiitti käskyttämisestä :D

...ja - pikalukusession jälkeen - eipä täältäkään ole mitään jaeltu kenellekään eikä vissiin mun käsittääkseni v****iltukaan vaan ihan kuljailtu ja sanailtu hyvässä hengessä puolin jos toisinkin jos on tarvista tullut :)...ja sitä piiskaakaan ei tästä osoitteesta löydy, eikä edes nahkavyötäkään mutta pusipusihalinamitukset aina irtoo :D
 
[QUOTE="FreezeCat, post: 30957825, member: 89605"ja sitä piiskaakaan ei tästä osoitteesta löydy, eikä edes nahkavyötäkään mutta pusipusihalinamitukset aina irtoo :D[/QUOTE]

se on sitten pusipusihalitukset sit :D
Eiku namitukset perrään vielä :D
 
DeeDee - tuitui, sehän oli hyvä se leffa :)! Kiitti käskyttämisestä :D

...ja - pikalukusession jälkeen - eipä täältäkään ole mitään jaeltu kenellekään eikä vissiin mun käsittääkseni v****iltukaan vaan ihan kuljailtu ja sanailtu hyvässä hengessä puolin jos toisinkin jos on tarvista tullut :)...ja sitä piiskaakaan ei tästä osoitteesta löydy, eikä edes nahkavyötäkään mutta pusipusihalinamitukset aina irtoo :D
Nih, kyllä mua kannattaa uskoa :D

Ite en sitä katsonut kun oon nähnyt jo kahdesti, mutta aaawwww kun muistin taas miten suloinen se Chris O'Dowdin esittämä poliisisetä oli
 
[QUOTE="FreezeCat, post: 30957825, member: 89605"ja sitä piiskaakaan ei tästä osoitteesta löydy, eikä edes nahkavyötäkään mutta pusipusihalinamitukset aina irtoo :D

se on sitten pusipusihalitukset sit :D
Eiku namitukset perrään vielä :D[/QUOTE]
:D - kerrassaan...mähän saan olla oikeesti vielä helisemässä itteni kanssa kerran näin sanomiseni ymmärretään...nooh, itepähän kerjään näemmä :D...että pusipusihalinamitukset vaan :) *muikistellen lähettelee runsaasti lentosuukkosia ensalkuun*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä