näytä tissit niin takaan että tulee vipinääBOORING!
näytä tissit niin takaan että tulee vipinääBOORING!
Aina vaivannut tää, kertokaa pliis?
(lähinnä biisin nimessä se kyssäri )
jos sanon et seuraa on niin ei se rehvejä tarkoita. mut hyvä ilta saunan ja sapuskan suhteen.Poika!
Mites rehvit meni?
Ei tarkota ei,anteeksi oletukseni.jos sanon et seuraa on niin ei se rehvejä tarkoita. mut hyvä ilta saunan ja sapuskan suhteen.
voisin harkita lähtemistä mutta pureminen ei ole mun juttuLähtisitkö ja pure mua diskoversioina, toimii
luulen et joudut tuleen tänne pyytämään anteeksiEi tarkota ei,anteeksi oletukseni.
sinähän se aina oletat että aina pannaan...ainakin oletat aina että mä panen kaikkia.... oli rehvit tai ei.ketjussa aina oletetaan että että oli rehvit ja niiden päätteeksi pantiin
Lähtisitkö ja pure mua diskoversioina, toimii
luulen et joudut tuleen tänne pyytämään anteeksi
sinähän se aina oletat että aina pannaan...ainakin oletat aina että mä panen kaikkia.... oli rehvit tai ei.
Nih, kyllä mua kannattaa uskoaDeeDee - tuitui, sehän oli hyvä se leffa ! Kiitti käskyttämisestä
...ja - pikalukusession jälkeen - eipä täältäkään ole mitään jaeltu kenellekään eikä vissiin mun käsittääkseni v****iltukaan vaan ihan kuljailtu ja sanailtu hyvässä hengessä puolin jos toisinkin jos on tarvista tullut ...ja sitä piiskaakaan ei tästä osoitteesta löydy, eikä edes nahkavyötäkään mutta pusipusihalinamitukset aina irtoo
emmää sua erityisesti tarkota vaan ihan yl
tarvitko käyttäjää ruoskalleMulla muuten olis ruoska, mutta se ei oo mulla . Omistan siis yhden, mutta se on vieläkin sillä kaverilla, joka sen mulle hommas.
[QUOTE="FreezeCat, post: 30957825, member: 89605"ja sitä piiskaakaan ei tästä osoitteesta löydy, eikä edes nahkavyötäkään mutta pusipusihalinamitukset aina irtoo