Ja mä vaan katoin Potterin ja join sihijuomia, niin sillä välillä täällä on ehditty tappelemaan. MitVit?
Koska leffa loppui ja mulla on sihijuomia jäljellä, niin mulla on aikaa kertoa tarina. Ei o pakko lukea.
Aikanaan kertauksissa (tää ei o inttijuttu vaan esimerkki) kävi sillai, et ryhmänjohtajana hyppäsin viimeisenä miehenä bankkuun. (jotka ei tiedä, niin bandwagen on kaksiosainen nivelohjattu telakuorma- auto jommoisen saattaa nähdä vaikka latukoneena). Siinä ei kuskilla ole näkö- tai muuta yhteyttä sen takavaunun taakse. Siin on (oli) summeri, jolla annettiin kuskille mm. lähtömerkki. Mut kuskipa painoi nastan lautaan ennenkuin olin sisällä ja ovi kiinni ja ilman lähtömerkkiä. Vehje lähtee kuin raketti. Oli hyvin pienestä kiinni, että en pudonnut. Normaalisti ei haittais, mut sitten kyllä kun takaosan takana on satoja kiloja painava reki. Että jos putoaa niin putoaa sen alle ja seurauksena on jauhelihaa.
Kun vaunu pysähtyi, niin voi vittu kun mä huusin sille kuskille. Käytin koko sivistymättömyyssanavarastoni (joka ei ole ihan vähäinen) äänenpaineella joka humppalaulajan kurkusta adrenaliinin voimalla irtoaa (joka ei ole ihan vähäinen sekään) Kyl siinä Rovajärvi raikasi hetken.
Kuskin ei tarttenu hetkeäkään arvailla, että mahdoinko mä suuttua.
Ja miten tää liittyy mihinkään?
Kirjoitukseni joskus? saattavat sisältää pientä piruilua. Se tulee tulkita semmoiseksi tai osoitukseksi tilannetajuttomuudestani, mutta ei henkilöön käyväksi pahantahtoiseksi vittuiluksi.
Jos joskus tosiaan tarkoitan sanoa jollekin pahasti, niin en jätä siihen arvailun varaa. Sitä sit tulee täyslaidallinen.
Hyväntahtoista hölmöilya ei kande laskea henkilökohtaiseksi loukkaukseksi.