The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...yngh..joo, on se vaan ryhdyttävä täälläkin hommaan ja puuhaan eli se siitä pyhäpäivän hartaushetkestä, kun mä tempasen esille täällä ton jumalattoman pahaäänisen imurin ja otan aamujumpat sen kanssa:barefoot:...se on säntäilypäivää parhaimmillaan tiedossa eli menoa ja meininkiä ja johonkin väliin on laitettava laskeutumista kotinurkillekin ipanoitten vauhdinhurmaan :)

Mutta puuhasteluista ja omista äideistä ja anopeista sun muista huolimatta - leppoisaa ja lupsakkaa sunnuntaita sulle :), nautitaan auringosta ja elämästä <3

 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Aivastin äsken niin että puolet sisukaluista meni varmaan solmuun...on niin vetämätön olo ettei saa mitään aikaseks.No pikkasen siivoskelin kevyesti mut edelleen imurointi ja pölyt odotaa ja se vessa...ei vaan jaksa.Heti kun pää on alaspäin niin nokka rupee vuotaa ja vähän ku touhuu niin heti tulee sellanen väsähtänyt olo.
 
Böö :)

Pääsin kotii viimeinkin. Eile istuskeltii iltaa likkakaverin kanssa, vähä on veto pois...


Mulle luvattiin tarjota kyydit...:rolleyes: ko nätisti pyysin. Sitä odotellessa :D
Sitten vaan odottelet koska saat kyytejä :rolleyes: :D
Mulla venähti noin 04 asti mutta olo ollut aamusta asti hyvä :)
Ei väsymystä tai krapulaakaan, varmaan auttoi kun joi myös vettä välillä ja kun tanssi niin ei ehtinyt pahemmin juomaan :)
 
Sitten vaan odottelet kyytejä :)
Mulla venähti noin 04 asti mutta olo ollut aamusta asti hyvä :D
Ei väsymystä tai krapulaakaan, varmaan auttoi kun joi myös vettä välillä ja kun tanssi niin ei ehtinyt pahemmin juomaan :)
Joo pitää ootella. Toivottavasti kelit jatkuu hyvinä nii on vähä todennäköisempää :D

Mä menin kyl ihan ajoissa nukkumaa, mut ku pe-la yön unisaldo jäi 3h ja sitä edellinen 5h nii varmaa vaikuttaa vähä..
 
Joo pitää ootella. Toivottavasti kelit jatkuu hyvinä nii on vähä todennäköisempää :D

Mä menin kyl ihan ajoissa nukkumaa, mut ku pe-la yön unisaldo jäi 3h ja sitä edellinen 5h nii varmaa vaikuttaa vähä..
Kyllähän sitä on ennustettu ihan hyvää ja lämmintä ilmaa ainakin ensi viikolle. Ehkä sadekuurot voi yleistyä.
Joo, kyllähän nuo vähät unet varmaan on kanssa vaikuttaneet :)

Katoin ekan kerran kelloa joskus 7 aikaan, sitten puoli ysi ja puoli kympiltä nousin ylös.
 
Kyllähän sitä on ennustettu ihan hyvää ja lämmintä ilmaa ainakin ensi viikolle. Ehkä sadekuurot voi yleistyä.
Joo, kyllähän nuo vähät unet varmaan on kanssa vaikuttaneet :)

Katoin ekan kerran kelloa joskus 7 aikaan, sitten puoli ysi ja puoli kympiltä nousin ylös.
Juu niin on, mut ens viikol ei kerkee ko pojat, eikä niit voi keskenää jättää..

Juu mä nousi 9 aikaa, mut heräsin jo aikasemmin. Ja 1 mais menin nukkuu.. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä